نوریان مشاوراستاندارگلستان درامور ایثارگران در دیداربا خانواده شهدای گاز گلستان:امروز وظیفه همه ما خدمت رسانی بی منت به این خانواده های معزز و ارج نهادن به صبر ، شکیبایی و استقامت آنها در طول دوران دفاع مقدس است

البرز گلستان/مشاوراستاندارگلستان درامور ایثارگران ومدیرعامل گازگلستان با خانواده معظم شهدای شرکت دیدارکردند

مشاور استانداردر امور ایثارگران ومدیرعامل ،بهمراه مسئول ایثارگران وتنی چند از اعضای پایگاه بسیج شهید گرزین گازگلستان با خانواده های معظم شهیدان جهانی و عباسی دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی ، دراین دیدار صمیمی که با هدف ارج نهادن به مقام ومنزلت ارزشمند شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس انجام شد مشاور استاندار در امور ایثارگران و همچنین مدیرعامل گاز گلستان با حضور در منزل دو شهید سرافراز دفاع مقدس از نزدیک با خانواده این عزیزان گفتگو و ابراز ارادت نمودند.

در حاشیه انجام این برنامه ها مدیر عامل گاز گلستان ضمن ابراز خرسندی از حضورش در جمع صمیمی وگرم خانواده های شهدا ،بر جایگاه ارزنده خانواده های شاهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره نمود و پاسداری از خون شهداء و صیانت از ارزشهای والای نظام را رسالت مهمی خواند .

در این دیدارهمچنین مشاور استاندار گلستان درامور ایثارگران نیزضمن ابلاغ سلام و ارادت استاندار گلستان به این خانواده های گرانقدر، این دیدار را افتخار بزرگی دانست و افزود:بررسی مسائل و مشکلات خانواده ها شهدا وایثارگران وظیفه همه مسئولین بوده چرا که ما امروز هر چه داریم از برکت خون شهداست.

نوریان تاکید کرد:امروز وظیفه همه ما خدمت رسانی بی منت به این خانواده های معزز و ارج نهادن به صبر ، شکیبایی و استقامت آنها در طول دوران دفاع مقدس است.

شایان ذکر است در همین راستا هر یک از خانواده های بزرگوار شهدا ، بصورت جداگانه از حضورو ابراز لطف مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیرعامل گازگلستان وهمراهان تشکر کردند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱ ق.ظ

دیدگاه