مدیر کل کتابخانه عمومی گلستان ازنشست کتابخوان در حوزه امنیت اجتماعی باهمکاری نیروی انتظامی استان خبرداد

به گزارش البرز گلستان در راستای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت:دیدارمدیرکل کتابخانه ها با سردارجاویدان فرمانده نیروی انتظامی
قوانلو مدیر کل کتابخانه های عمومی استان دیداری با سردار جاویدان فرمانده  نیروی انتظامی استان داشت.
در این دیدار سردار جاویدان ضمن خیر مقدم به مدیر کل و همراهان از زحمات و فعالیت گسترده و عملیاتی کتابخانه های عمومی استان تقدیر کردو بیان داشت:کار فرهنگی و بالاخص گسترش فرهنگ مطالعه کاری تخصصی و زمان بر است که به راحتی امکان پذیر نمیباشد و مجموعه اقدامات در این حوزه در دراز مدت نمایان میگردد.
وی هم چنین افزود: کتابخانه ها در هویت بخشی شناختی، نقش موثری دارند و میتواند جامعه را به شناخت و بصیرت برسانند.
در ادامه قوانلو مدیر کل ضمن تشکر از نگاه و وسعت نظر جناب سردار جاویدان و  معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان از تلاشهای حوزه انتظامی و نقش موثر ان در ایجاد نظم و امنیت استان تقدیر و تشکر نمود .
مدیر کل کتابخانه ها در ادامه عنوان کرد: در راستای تفاهم نامه صورت گرفته ان شالله به زودی شاهد نشست کتابخوان در حوزه امنیت اجتماعی با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان خواهیم بود و ان شالله با همکاری دو دستگاه اقدام به راه اندازی ایستگاه مطالعه در پنج محل مشخص شده در کلانتری های شهر های استان خواهیم بود .
در این دیدار دیلم معاون محترم اداره کل و شمالی رییس اداری و مالی و بهرامی کارشناس مشارکتها و انجمنها و شفاف رییس محترم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرگان و اسماعیلی کارشناس فرهنگی استان مدیر کل کتابخانه هارا را در این دیدار همراهی کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۷ ب.ظ

دیدگاه