تیک آف دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بازدیدهای شبانه از بیمارستانهای استان

سومین بازدید سرزده رئیس دانشگاه این باراز بیمارستان امام خمینی بندر ترکمن

البرز گلستان/همانطور که مسئولان ارشد وزارت بهداشت بارها متذکر شده اند، اورژانس بیمارستان ها به عنوان «ویترین» بیمارستان ها، از اهمیت خاصی برخوردارند و اگر بخش اورژانس از شرایط مطلوبی برخوردار نباشد، قطعا مراجعان و بیماران در ادامه روند دریافت خدمات دچار تردید و نگرانی خواهند شد. از همین رو، بازدید های دکتر فاضل  از  بیمارستان های  استان ، از جمله اولویت های مدیریت جدید در همان ابتدای شروع مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان بوده است .

دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان مقارن شامگاه جمعه از بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی بندرترکمن بازدید کرد

  رئیس دانشگاه علوم پزشگی گلستان از بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی بندرترکمن بویژه دیالیز، سی سی یو و.. بازدیدو از نزدیک  روند ارائه خدمات درمانی را بررسی کرد.

در روزهای گذشته، رئیس دانشگاه علوم پزشکی از دو بیمارستان کردکوی و بندر گز   بازدید داشته و از نزدیک در جریان وضعیت کمی و کیفی خدمات اورژانسی به مردم و بیماران قرار گرفته است. به نظر می رسد، استارت دکتر فاضل برای بازدیدهای شبانه از بیمارستان ها، در راستای برنامه طرح نظام تحول سلامت و آشنایی نزدیک با کادر بیمارستانها و انتظارات انان  و شنیدن درد دل بیماران باشد.

و این بازدیدهای شبانه رئیس دانشگاه و جلسه ای که با مسئولان مربوطه تشکیل می شود، موچب می شودروسای بیمارستان ها دست به کار شدند تا سر و سامانی به وضعیت اورژانس  و قسمتهای مختلف بیمارستان های تحت مدیریت خود بدهند

درادامه این برنامه، جلسه هماهنگی و بررسی مشکلات بیمارستان با حضور معاون درمان و سرپرست شبکه ترکمن تشکیل شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه