علی رسولی دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان خبرداد:اجرای طرح «مشق احسان» درگلستان و توزیع ۱۰ هزار لوازم التحریر ایرانی اسلامی رایگان در سطح استان

?اجرای طرح «مشق احسان» در گلستان/ توزیع ۱۰ هزار لوازم التحریر ایرانی اسلامی

البرز گلستان علی رسولی دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان
در جمع خبرنگاران گفت : ▪️ بیش از ۱۰ هزار لوازم التحریر ایرانی اسلامی در قالب طرح «مشق احسان» بین دانش آموزان نیازمند استان گلستان با همت این قرارگاه توزیع گردیده است. ?
⚫️دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان ادامه داد:
پیش از این به منظور کاهش آلام اقشار آسیب دیده٧ از کرونا نسبت به توزیع بسته های معیشتی، مواد پروتئینی و ماسک اقدام کرده بود اما با توجه به آغاز مهر تحصیلی و بازگشایی مدارس در راستای حمایت از دانش آموزان محروم اجرای طرح «مشق احسان» را در دستور کار قرار داده ایم.?
◼️ وی یادآور شد : ۱۰ هزار لوازم التحریر از دو روز گذشته به همت ۱۰۰ تیم جهادی متشکل از جوانان مومن ، انقلابی در سطح ۱۴ شهرستان استان گلستان بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در حال توزیع است.
▪️وی خاطرنشان کرد: توزیع این لوازم التحریر به صورت رایگان بین دانش آموزان نیازمند انجام می شود.?
⚫️علی رسولی افزود : به منظور دلجویی از مردم زلزله زده رامیان در روستای «قورچای» این شهرستان حضور فعالانه داشت و در حادثه زلزله مراوه تپه نیز در ساعات ابتدایی وقوع زلزله در منطقه حضور یافت و اقدامات لازم انجام شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۷ ق.ظ

دیدگاه