معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در جمع خیرین سلامت گلستان: وظیفه مدیران و سازمان ها است که از ظرفیت های خیرین سلامت استفاده نمایند

به گزارش سرویس بهداشت و درمان و خیرین سلامت گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان به همت مجمع خیرین سلامت استان گلستان و شورای خیرین سلامت شهرستان گرگان خانواده مرحوم حاج حبیب الله مهیمنی از فرهنگیان صاحب نام و بازاری خوشنام شهرستان گرگان به مناسبت پنجمین سالگرد وفات آن مرحوم و عید قربان و غدیر خم ورثه وی به همین مناسبت مبلغ ۱۰۰میلیون تومان معادل ۱۱۰ سکه بهار آزادی کامل جهت تجهیز و تکمیل بیمارستان کودکان طالقانی گرگان اهداء نمودند. .
در این مراسم طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان دکتر سمنانی رئیس شورای خیرین سلامت گرگان مدیران استانی و شهرستانی و دکتر حسینی و حق شناس از مدیران بیمارستان طالقانی و پزشکان بیمارستان و حاج آقا نوری از بانیان خیر درمانگاه ۴طبقه الغدیر گرگان و دکتر امین روان رئیس مجمع خیرین سلامت استان و خبرنگاران و عبدالسلام مهیمنی مشاور امور رسانه استاندار گلستان و از فرزندان آن مرحوم و جمعی از خیرین استان گلستان  حضور داشته اند .

در  این مراسم طهماسبی ( معاون استاندار ) با بیان اینکه انسان های توسعه یافته می توانند در ابعاد مختلف منشاء خیر و برکت باشند و باید در همه ابعاد توسعه وجود داشته باشد و یکی از عامل های عقب ماندگی برخی از کشورهای جهان سوم توسعه نیافتگی و عدم اطلاع می باشد و تا توسعه یافتگی انجام نشود اشتغال ایجاد نمی شود و اگر اشتغال صورت نگیرد آسیب های اجتماعی به سراغ جامعه می آید .  و در ادامه افزودند این وظیفه مدیران و سازمان ها است که از ظرفیت های خیرین سلامت استفاده نمایند .

همچنین دکتر حسینی رئیس بیمارستان کودکان طالقانی گرگان  با اشاره به ظرفیت های بالای این مرکز در زمینه طب کودکان و خدمات دهی مناسب به مراجعین و کمبود فضای کافی و نیاز به امکانات بالاتر و با بیان اینکه امیدواریم در آینده نه چندان دور هیچ کودک بیماری در استان گلستان به علت عدم وجود امکانات طب به مراکز بالاتر انتقال پیدا نکند و درمان در این مرکز انجام شود . و این مهم با همکاری دانشگاه و همت خیرین میسر می شود .

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۱ ق.ظ

دیدگاه