رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان:با همکاری تجار و بازرگانان بیمارستان ۶۴ تختخوابی ویژه بیماران سرطانی در استان احداث شود.

البرز گلستان/رمضان بهرامی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان، امروز (۹ اردیبهشت) در نشست خبری گفت: علیرغم تمام پیش بینی هایی که از سوی دولت و گشایش های اقتصادی می شود، به عنوان نماینده بخش خصوصی معتقدم امسال سال سختی در حوزه تولید و تجارت خواهد بود.

 وی با اشاره به برخی از کارهای انجام شده در سال گذشته افزود: مرکز داوری برای کاهش تنش های قضایی در اتاق مستقر شده است. روز گذشته نیز جامعه نیکوکاری را به استان دعوت کردیم و قرار شد با همکاری تجار و بازرگانان بیمارستان ۶۴ تختخوابی ویژه بیماران سرطانی در استان احداث شود.

 بهرامی گفت: یکی از اقداماتی که سال گذشته پیگیری کرده ایم و امیدواریم به نتیجه برسد مسئله ساختمان اتاق گرگان است که امسال ساختمانی شکیل به عنوان پارلمان بخش خصوصی کلنگ زنی می کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید نیز امسال شرایط سختی خواهیم داشت، در حال حاضر پلت فرم درستی در این رابطه نداریم. بسیاری از واحدهای تولیدی ما مشکل مالی دارند که ۹۰ درصد این واحدها را شامل می شود.

 بهرامی انتقادی هم از عدم تخصیص منابع بانکی به بخش صادرات کرد و گفت: براساس قانون بانک ها باید ۱۰ درصد منابع آنها در اختیار صادرات قرار گیرد اما این میزان کمتر از نیم درصد است. باید تکلیف منابع بانکی در استان مشخص شود، یک پنجم بدهی ها در دست ۴ یا ۵ نفر است که دستگاه قضایی باید پر رنگ تر ورود کند و این پول هایی که بانک ها اعلام می کنند ۹ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابع توزیع کرده اند، برگردانده شود.

 وی با بیان اینکه صادرکنندگان باید به بازار کشورهای همسایه توجه کنند، افزود: هنوز محصولات ما در کشوری مانند ترکمنستان غریب است و نتوانسته ایم حتی یک درصد سبد کالایی این کشور را در اختیار بگیریم./شبستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۶ ق.ظ

دیدگاه