حسین پوررئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان گلستان:دهه فجر فرصت مغتنمی است که عملکرد نظام در ۳۹ سال گذشته به دور از نگاه های سیاسی و جناحی بیان شود

البرز گلستان/امان الله حسین پور در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهارداشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است که عملکرد نظام در ۳۹ سال گذشته به دور از نگاه های سیاسی و جناحی بیان شود، مردم در این دهه منتظرند که دستگاه ها اقدامات خود را بیان کنند.
وی تأکید کرد: در این دهه باید اختلافات و سلایق را چه جناحی و سیاسی کنار بگذاریم و بدور از این اختلاف ها منصفانه خدمات نظام را برای مردم بازگو کنیم.
رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان ادامه داد: باید به ویژه در این ایام روحیه امید به آینده و نشاط را در جامعه با بیان نقاط قوت زنده کنیم که این تکلیف و وظیفه همه ماست.
وی با بیان اینکه دستگاه های مختلفی عضو این کمیته هستند، اظهارداشت: ۱۳۵ عنوان برنامه توسط اعضای این کمیته اعلام شده است که در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.
حسین پور با اشاره به برخی از برنامه های شاخص کمیته امداد در این ایام گفت: این اداره کل ۱۵ برنامه برای ایام دهه فجر پیش بینی کرده است که شامل اهدای ۲۴۰ جهیزیه، تحویل ۷۲ واحد مسکونی و هم چنین ۶۶ طرح با اشتغال ۳۰۰ نفر و همی چنین اعطای ۳۰۰ وام کارگشایی است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۱ ب.ظ

دیدگاه