امیر سرتیپ ۲ مهدی معمارباشی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری ۳۰ پیاده گرگان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر :عملیات بیت المقدس با تکیه بر رزمندگان و عنایات خداوند ضربه مهلک بر پیکر دشمنان وارد شد

صبح امروز نیروهای مسلح استان گلستان در سالروز آزادسازی خرمشهر قدرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

البرز گلستان/امیر سرتیپ ۲ مهدی معمارباشی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری ۳۰ پیاده گرگان در این مراسم گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور بزرگ مردانی است که در آن دوران پایداری و استقامت را در وجود خود نهادینه ساخته و در کنار ولی فقیه زمان به مصاف حق علیه باطل زمان خود رفتند و نهضت را در عمل به اثبات رساندند.

 وی فتح خرمشهر را یکی از خاطرات ثبت شده در این حماسه به یاد ماندنی عنوان کرد و افزود: در عملیات بیت المقدس با تکیه بر نیروها و رزمندگان و عنایات خداوند ضربه مهلک بر پیکر دشمنان وارد شد.

معمارباشی تصریح کرد: عملیات بیت المقدس نتیجه وحدت و اتحاد همه رزمندگان از جمله ارتش و سپاه و جهاد سازندگی و آحاد مردم بود که در مدت ۲۵ روز با نام مقدس بیت المقدس در سال ۶۱ آغاز و در سوم خرداد به پیروزی رسید.

 امیر سید ابراهیم عقیلی، از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: تلاش نیروها و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس استثنایی بود و همه رزمندگان به صورت خودجوش و به دستور امام راحل گروه هایی را تشکیل داده بودند.

 وی افزود: با آزادسازی خرمشهر دنیا فهمید که با چکسانی طرف است و متوجه شد که با نیروی الهی در ستیز است.

 عقیلی با بیان اینکه خون شهدا بر شانه های ما سنگینی می کند، خطاب به نیروهای نظامی حاضر در این مراسم اظهارداشت: امروز آمریکا از شما می ترسد. چون دید پدران شما با آن امکانات ناچیز چه کردند.

به گفته وی، به دلیل برخورداری ایران از نیروهای نظامی و پیشرفت ایران در همه زمینه ها، امروز دشمن جرات نبرد فیزیکی با ایران را ندارد.

در این مراسم لوح سپاس به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان اهدا و رژه نیروهای نمونه مستقر در میدان نیز برگزار شد.

481073_836

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۵ ب.ظ

دیدگاه