وزیری مدیرکل بنیادشهید و ایثارگران گلستان:خانواده‌های شهدا، سرمایه‌های کشور هستند

خانواده‌های شهدا، سرمایه‌های کشور هستند

 

مدیرکل بنیاد گلستان خانواده‌های مکرم شهدا را از سرمایه‌های نظام برشمرد و اظهار داشت: همسران معظم شهدا که با صبر و بردباری مثال‌زدنی به‌ تنهایی بار تربیت فرزندان خویش را به دوش کشیده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند.

به گزارش البرز گلستان به نقل  «ایثار»، اسرافیل وزیری در دیدار با همسر معظم شهید مدافع حرم «علی‌رضا صفر پور جاجرمی» اظهار کرد: والدین شهدا با اهدای عزیزانشان برای دفاع از ایران اسلامی بزرگ‌ترین ایثار را انجام دادند و دیدار و رسیدگی به مشکلات این قشر معزز کمترین کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند.
وی خانواده‌های مکرم شهدا را از سرمایه‌های نظام برشمرد و اظهار داشت: همسران معظم شهدا که با صبر و بردباری مثال‌زدنی، به‌ تنهایی بار تربیت فرزندان خویش را به دوش کشیده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند و دیدار با این عزیزان و تکریم و دلجویی و رفع مشکلات این قشر یک تکلیف بر عهده همه مسئولان است.
وزیری عزت و اقتدار کشور در جهان را ناشی از مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت شهدا و ایثارگران و خانواده‌های سرافراز این افراد دانست و بیان کرد: کار در بنیاد و خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مایه فخر و مباهات است.
شهید علی‌رضا صفرپور جاجرمی در تاریخ ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. لازم به ذکر است این شهید بزرگوار جانباز ۳۰ درصد دفاع مقدس بود.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۳ ق.ظ

دیدگاه