بیانی قائم مقام شهردار گرگان:عملیات ساخت تقاطع ۳سطحی گلشهر جاده ناهار خوران گرگان بزودی شروع می شود

علی اصغر بیانی قائم مقام شهردار گرگان در مصاحبه با خبر نگار البرز گلستان شرکت نموده و آخرین وضعیت شهرداری گرگان و تیم بستکبال گرگان را بیان کرد .

قائم مقام شهردار گرگان در باره بودجه شهرداری گرگان اعلام نمود: بودجه سال ۹۴شهرداری گرگان پس از بررسی از زوایا مختلف توسط شورای شهر گرگان خوشبختانه تصویب شدوی در باره مبلغ تصویبی این بودجه اعلام نمود مبلغ تقریبی آن در حدود ۲۰۵ میلیارد تومان می باشد که به تصویب رسید .

وی سپس ادامه داد: با درایت شهردار محترم و تلاش همکاران شهرداری و شورای محترم شهر و مخصوصا همراهی شهروندان عزیز گرگان در پرداخت به موقع عوارض خود بودجه پیش بینی شده محقق و مازآد برآن نیز برای شهرداری درآمد حاصل شده است .
DSC06875

بیانی سپس در باره یزنامه ها و پروژه های مهم در سال ۹۴بیان نمود: از پروژه های مهم شهرداری گرگان بحث تقاطع سه سطحی گلشهر جاده ناهار خوران گرگان می باشد که کلنگ اجرائی فاز یک آن به زمین زده شد و پیمانکار نیز انتخاب شد که به زودی عملیات آن شروع می شود.

قائم مقام شهرداری گرگان در باره برنامه های تیم بسکتبال گرگان بیان نمود: در بودجه سال ۹۴ اعتبار تیم شهرداری دیده شده وی سپس ادامه داد: شهرداری اگر بخواهد تیم داری را ادامه دهدبرنامه ها و رویکردهای جدید ی را برای فصل جدید مسابقات آماده خواهد کرد تا بتواند به انتظارات به حق بسکتبال دوستان و جامعه ورزشی بهتر از گذشته پاسخ دهد و در خصوص بکار گیری کادر و بازیکنان در قصل آینده قطعا عملکرد آنها تا پایان لیک حرفه ای تاثیر گذار خواهد بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۱ ق.ظ

دیدگاه