جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان: تاریخ اعتبار کارت خرید بانک صادرات تا ۳۱ فروردین اعلام گردید و صندوق در پی تمدید می باشد

جعفری: تاریخ اعتبار کارت خرید بانک صادرات تا ۳۱ فروردین اعلام گردید و صندوق در پی تمدید آن می باشد
البرز گلستان / جلسه کانونهای بازنشستگی کشوری استان گلستان امروز با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی و گلریز مدیر خانه مهر و چند از مسئولین اجرائی استان و مدیران کانونهای بازنشستگی استان در محل خانه مهر برگزار گردید .

در این جلسه ابتدا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان ضمن خیر مقدم به بازنشستگان آنان را موی سپیدان سپید رو ی نامید که ۳۰سال خدمات صادقانه و شرافتمندانه انجام دادند

جعفری همچنین در ادامه افزود: جامعه هدف ما ارزشی و خدمتگزاران صدیق نظام بودند و هستند و ما باید با رفتار و عملکرد خود آبرو داری کنیم .

وی سپس در باره کارت اعتباری بانک صادرات که با صندوق بازنشستگی کشور در قالب تفاهنامه انجام گردید آنرا فرصتی برای بازنشستگانی که در این مقطع می توانند نیازهای خود را برآورده کنند عنوان کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان سپس تصریح کرد : تاریخ اعتبار این کارت از ۲۱الی ۳۱ فرودین سالجاری می باشد ضمن آنکه صندوق بازنشستگی در حال رایزنی با بانک مرکزی می باشد که بتواند این تاریخ را تمدیدکند.

وی ضمن بیان اینکه ازاین فرصت بازنشستگان عزیز کمال استفاده را نمایند تعداد آمار بازنشستگان استان را نزدیک به ۲۵ هزار نفر اعلام کرد.

جعفری همچنین اظهار کرد ما در پی آن هستیم که در هر شهر استان جهت سهولت سرویس دهی به بازنشستگان عزیز یک خانه مهر داشته باشیم و به همین منظور در پی تاسیس موسسه خیرین پیشکسوت هستیم که بزودی اوّلین جلسه هئیت موسس استانی تشکیل می شود.

photo_2016-04-14_17-08-52

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۰ ق.ظ

دیدگاه