متن اطلاعیه صندوق بازنشستگی گلستان در دعوت از پیشکسوتان بازنشسته جهت حضور در راهپیمایی روز قدس

البرز گلستان /متن اطلاعیه صندوق بازنشستگی گلستان در دعوت از پیشکسوتان بازنشسته در اهپیمایی روز قدس

بسمه تعالی

اطلاعیه صندوق بازنشستگی استان گلستان در حضور حضور گسترده پیشکسوتان و مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی روز قدس

بازنشستگان کشوری استان گلستان فرهیختگان عزیز وملت شریف و همیشه در صحنه استان گلستان

راهپیمایی روز جهانی قدس، روز به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام و پیروزی حق بر کفر است که هر ساله به دست توانای ملت رشید ایران بر قله اقتدار به نمایش گذاشته می‌شود .

روز جهانی قدس، روز اسلام و عرصه نمایش وحدت، انسجام و اتحاد اسلامی و حمایت‌ همه جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف است. در این روز مردم مومن و روزه‌دار با مشت‌های گره کرده ندای آزادی و رهایی بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان که جغرافیایی به وسعت قلوب تمامی مسلمین دارد، را سر داده و تعلق قدس به جهان اسلام را با بانگ رسای تکبیرهای خود به گوش جهانیان می‌رسانند. مردم ایران در این راهپیمایی سراسری، عظیم و مردمی روز جهانی قدس، ابتکار ارزنده امام راحل (رضوان الله علیه) را ارج نهاده و با وحدت اسلامی، هر نوع فتنه و تفرقه در صفوف به هم پیوسته مسلمین را محکوم کرده و با حضور پرشور خود ، لزوم برچیده شدن بساط اشغالگری از جغرافیای جهان اسلام را به قدرت‌های استکباری گوشزد می نمایند.

صندوق بازنشستگی گلستان  از مردم همیشه در صحنه ایران بویژه خانواده بزرگ بازنشستگان و پیشکسوتان استان دعوت می‌نماید تادر آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ؛ یک بار دیگر صلابت اسلام را به رخ جهانیان کشیده و با شرکت در مراسم روز قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) وقدس شریف ؛ عظمت، اقتدار و عزت ملت اسلامی را در مقابل نظام سلطه‌ و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به نمایش گذارند. صندوق بازنشستگی گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

دیدگاه