عادله کشمیری مدیر کل ارشاد اسلامی و عضو ستاد روز تکریم بازنشستگان گلستان :بازنشستگان سرمایه های عظیمی،که با تدبیر و نوآوری می توان تنوع خدمات را به آنان بیشتر کرد

عادله کشمیری مدیر کل ارشاد اسلامی و عضو ستاد روز تکریم بازنشستگان گلستان :بازنشستگان سرمایه های عظیمی که با تدبیر و نوآوری می توان تنوع خدمات را به آنان بیشتر کرد

به گزارش البرز گلستان به مناسبت مراسم ۲۵ ذی الحجه روز تکریم خانواده و بازنشستگان جعفری دبیر ستاد و مدیر صندوق بازنشستگی به اتفاق اعضای ستاد دیداری با عادله کشمیری مدیر کل ارشاد اسلامی و عضو ستاد داشته اند.

در این نشست کشمیری ضمن تقدیر از برنامه های صندوق بازنشستگی به واسطه ارائه خدمات با بازنشستگان گفت: بازنشستگان سرمایه های عظیمی هستند  و با فکر و تدبیر و نوآوری می توان تنوع خدمات را به این قشر عظیم بیشتر کرد.

وی افزود:کارهای جالبی در بازنشستگان در حال انجام می باشد.

مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان در ادامه گفت؛بازنشستگان به شادی و نشاط و وجد نیاز دارند  و هر کاری برای بازنشستگان انجام شود  هنوزجا دارد.

وی  همچنین از برگزاری مراسمی برای بازنشستگان اداره متبوعش در ایام ۲۵ ذی الحجه خبر داد.

کشمیری عضو ستاد تکریم بازنشستگان استان   در خاتمه قول هر همکاری در رابطه با بهتر برگزار نمودن این همایش داده است.

همچنین در این نشست جعفری مدیر صندوق بازنشستگی و دبیر ستاد گزارشی از روند اجرایی کار ستاد ارائه نمود و هریک از اعضای ستاد در راستای بهتر برگزار شدن این آیین نظرات خود را بیان نمودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۰۳ ب.ظ

دیدگاه