میرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی گلستانی خبر داد

کد خبر:۵۶۶۰۱

البرز گلستان/سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: علاوه بر اعتبار سال جاری وام بازنشستگان، مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جدید برای پرداخت وام به بازنشستگان استان گلستان تخصیص یافته است و با تخصیص این مبلغ تمامی بازنشستگان متقاضی وام، از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در سفر به استان گلستان طی نشستی با نمایندگان تشکل‌های بازنشستگان، کارگران و کارفرمایان این استان گفت: پیشبرد کارها و برنامه‌ها در تأمین اجتماعی تنها با مشارکت و همکاری شرکای اجتماعی قابل انجام است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی با تمام ظرفیت به تعهدات خود در قبال جامعه تحت پوشش عمل می‌کند، گفت: تأمین اجتماعی در مدیریت کلان اقتصادی نقش موثری ایفا می‌کند و هر یک از گروه‌های شرکای اجتماعی این سازمان

نیز در اقتصادی کشور نقش مهمی دارند.

موسوی افزود: ارزش پول در اقتصاد کلان به تولید وابسته است و در جایی که تولید انجام می‌شود، ارزش پول نیز ارتقا می‌یابد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه رونق تولید و کسب و کار از مهمترین اهداف این سازمان است، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای گره‌گشایی از تولید استفاده کنیم و تأمین اجتماعی به معنای واقعی مردمی خواهد بود.

موسوی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی برای مردم کار می‌کند و کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان نیمی از جمعیت کشور هستند.

وی در ادامه با اشاره به

ظرفیت‌های بالقوه استان گلستان، گفت: گلستان یکی از استان‌هایی است که شستا می‌تواند فعالیت بیشتری داشته باشد و با شناسایی ظرفیت‌های موجود در استان در مسیر ارتقاء سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی در این استان حرکت کنیم.

موسوی ادامه داد: جا دارد که مسئولین استانی نیز برای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری فعالیت کنند و چنانچه در صنعت خاصی مزیت بیشتری شناسایی و اجماع در استان ایجاد شود، حوزه سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی آماده همکاری خواهد بود

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۸ ب.ظ

دیدگاه