طبرسا مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان در نشست مدیران بازنشستگی استان:بازنشستگان سرمایه واندوخته بزرگی به نام تجربه دارندکه مدیران امروز نیازمندآن می باشند

طبرسا:بازنشستگان کوله باری از تجربه در زندگی و کارهای اداری خود دارند و این انتقال تجربه می تواند به مدیران جوان کمک کند.

البرز گلستان / نشست مدیران کانونهای بازنشستگی دستگاههای اجرائی امروز با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان داود طبرسا مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان و هزار حریبی مدیر کل مالیاتی استان  و مدیران بازنشستگی  دستگاههای اجرایی استان در سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی ودارایی استان برگزار گردید در این نشست طبرسا ضمن بیان اینکه  یکی از مشکلات دستگاهها انتقال تجربه می باشد اظهار داشت: باید این باور در جامعه ایجاد شود که دوران بازنشستگی دوره خروج از بهره‌وری نیست بلکه باید از توان و تجربه بازنشستگان استفاده شود.

وی افزود: بازنشستگان کوله باری از تجربه در زندگی و کارهای اداری خود دارند و این انتقال تجربه می توانند به مدیران جوان کمک کند.

طبرسا ضمن بیان نام شهید صلبی به عنوان شهید شاخص دارایی استان  گفت : شهدا مانند یک چراغ هستند که سر لوحه کار ما می باشند.

مدیر کل اقتصاد و دارئی استان با بیان اینکه همیشه سعی نموده ام در پرداخت حقوق و کسورات  بازنشستگان به واسطه حرمت و بزرگی که دارند در مرحله اول واریز نماییم .

وی بازنشستگان راافرادی نامید که با تجربه ای  که در دوران ۳۰سال خدمت خود اندوخته اند  الان نیز به مهارت و دانش آنان در سازمان متبوعش نیازمند می باشد خاطر نشان کرد:اگر امروزمابخواهیم در راستای تحقق اهداف سازمانی خودگام برداریم باید از تجربه و توانمندی و دانش واخلاق بازنشستگان عزیزبهره مند شویم.

طبرسامدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان سپس افزود :بازنشستگان سرمایه واندوخته بزرگی به نام تجربه دارند که مدیران امروزنیازمند این سرمایه آنان می باشند.

در خاتمه به چند تن از بازنشستگان اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان هدایایی از سوی طبرسامدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان اهدا شد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه