وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان : یوم الله ۲۲ بهمن تجلی اراده و عزم ملت بزرگ ایران است

کدخبر:۵۸۸۵۷

البرزگلستان:به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: شهدا با ایثار و فداکاری انقلاب اسلامی را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با نثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.
وی ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمانی مسئولان مکلف هستند با تداوم راه و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی که به مدد خون هزاران شهید گلگون کفن و استقامت و ایثارگری های بی شائبه آحاد مردم در پرتو نصایح و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) محقق گردیده را نصب العین قرار داده و بیرق برافراشته این نظام را به دستان مبارک حضرت ولیعصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) بسپارند.
وی تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امنیت کشور را تضمین کردند.
وزیری در پایان گفت: در چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره )، شهدای والامقام، جانبازان سرافراز را گرامی می داریم و خاضعانه از درگاه احدیت خواستاریم در راستای صیانت از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق روز افزون همراهمان سازد.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه