دکتر خاکی فرماندار شهرستان گرگان در همایش تکریم از بازنشستگان :خرد، اندیشه و تجربه بازنشستگان،راهگشای مسائل و مشکلات شهرستان و استان خواهد بود

به گزارش سرویس بازنشستگی گروه خبر البرز گلستان به مناسبت روز بازنشستگان و تکریم خانواده امروز مراسمی با حضور ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و دکترخاکی فرماندار شهرستان گرگان عباسی مدیر کل تعاون و کار و رفاه امور اجتماعی و گلزیز مدیر خانه مهر و وختشور مدیر عامل شرکت پگاه گلستان و پهلوری مدیر صندوق کار افرینی و امید وجمع کثیری از بازنشستگان کشوری در خانه مهر گرگان برگرار گردید.

دکترخاکی در حاشیه این مراسم اظهارداشت:علت انتخاب این روز شأن نزول آیه «هل اتی» در سوره انسان که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن است می باشد.

فرماندار شهرستان گرگان افزود: بازنشستگان و پیشکسوتان سرمایه های عظیم اجتماعی و ذخایر گرانبهای نظام هستند و با تبریک روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان ، خرد، اندیشه و تجربه بازنشستگان،راهگشای مسائل و مشکلات شهرستان و استان خواهد بود .

وی با اشاره به نیاز ما به افکار و تجربیات پیشکسوتان گفت :نشاط و شادابی در دوران بازنشستگی امید بیشتر به کار و تلاش و آینده را برای جوانان فراهم میکند

دکترخاکی اظهار داشت: مسئولین دستگاههای اجرایی  باید ارائه خدمات به بازنشستگان را در راس کارهای خود قرار دهند.

IMG_9794

IMG_9792

1444465425_img_4669

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه