جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در نشست کانونهای بازنشستگی استان: درخواست بازنشستگان ازما حقوق دیروزی‎ها را با امروزی‎ها یکسان کنید

البرز گلستان/ نشست ماهانه کانونهای بازنشستگی کشوری امرروز صبح با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان و گلریز مدیر خانه مهر و مدیران کانونهای بازنشستکی ادارات کل  و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات خانه مهر برگزار گردید.

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در ابتدا ضمن قدردانی از مدیران کانونهای بازنشستگی استان ایجاد اتحادیه کانونهای بازنشستگی را یکی از راههای رسیدن به اتحاد و وحدت و یک صدایی بجای چند صدائی دانست.

وی همچنین ضمن بیان اینکه مدیران صندوق بازنشستگی کشور شدیدا به دنبال احقاق حقوق  بازنشستگان هستند بیان داشت : در آمد صندوق ۱۲۰۰میلیارد تومان است و حقوق  بازنشستگان ۱۷۰۰میلیارد تومان

وی تصریح کرد: کسری صندوق به مبلغ ۳۴۰۰میلیارد تومان مشخص شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان با بیان اینکه میانگین حقوق بازنشستگان  یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان است، گفت: در هنگام بازنشستگی و در حکم بازنشستگی نوشته می‎شود که شما به افتخار بازنشستگی نائل شدید آیا امروز بازنشستگی افتخار است اما امروز ۷۰درصد از کارمندان از اینکه بازنشسته می شوند راضی نیستند..

جعفری با بیان اینکه بازنشستگان ۷۶ درصد قدرت خرید خود را از دست دادند، گفت: خوشبختانه علی رغم همه مشکلاتی که دولت دارد و با توجه به تحریم‎ها دولت پذیرفته است که در سال آینده حقوق بازنشستگان زیر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را ۲۰ درصد و به بالا را ۱۲ درصد افزایش دهد.

وی تصریح کرد: متوسطه میانگین حقوق بازنشستگان استان گلستان مطابق تورم نیست و می بایست بر اساس قانون این حقوق بر اساس نرخ تورم باشد.

وی یادآور شد: صندوق بازنشستگان امروز با ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کسری رو به رو است و دولت به دنبال این است که از محل درآمدهای شرکت‎های وابسته به صندوق بازنشستگان جبران کنند که با توجه به تحریم‎های ضالمانه این مهم امروز محقق نخواهد شد.

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان  با بیان اینکه یکی از راههای حل مشکل بازنشستگان  در بحث حقوق این می باشد که حقوق  دیروزی‎ها را با امروزی‎ها یکسان کنید

IMG_0870

IMG_0869

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه