بیانیه پیشکسوتان صندوق بازنشستگی گلستان دردعوت به حضور برای شرکت درراهپیمایی ۲۲ بهمن

البرز گلستان/ از سوی صندوق بازنشستگی استان گلستان که بیش از ۲۶ هزار نفر از فجر آفرینان در آن حضور دارند به مناسبت ایام دهه فجر بیانیه صادر کردند که در این بیانیه از آحاد ملت ایران و استان گلستان و جامعه پیکسوتان خواستار حضور جدی و محکم در راهیمایی عظیم ۲۲ بهمن شده اند متن این بیانیه بدین شرح می باشد.

بنام خدا

یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و واسطه گران عالم ،‌روز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان و روز تحقق وعده حق تعالی است .

در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار ٢۵٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

۲۲ بهمن ماه ، روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان و یاد آور نقش آفرینی عقیده ،در میدان مبارزات رهایی بخش و شاهد توانایی دین در حرکت آفرینی ، شور گستری ، امید بخشی و بیدادگری تحت زعامت بزرگمرد تاریخ جهان اسلام معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است با گذشت ۳۸ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی آنچه وابستگان به نظام سلطه و ایادی استکبار جهانی شاهد آن بوده اند اقتدار و سربلندی این انقلاب است که در سایه رهنمودهای حکیمانه حضرت امام (ره)و رهبر  انقلاب حضرت آیت ا… خامنه ای و آگاهی  ملت قهرمان ایران محقق شده است.

در خاتمه این بیانیه آمده است

ماجامعه بزرگ بازنشستگی کشوری استان گلستان و کانون های بازنشستگی استان همراه و همگام با مردم شریف میهن اسلامی  ومردم غیور استان گلستان ، با افتخار در راه پیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کرده و با آرمانهای امام راحل پیمان می بندیم که در پاسداری از خون شهدا و دفاع از انقلاب تا انتها ثابت قدم باشیم

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۷ ب.ظ

دیدگاه