افتخاری مدیر مسئول نشریه صبح گلستان در بازدید مدیران کل ارشاد اسلامی و صندوق بازنشستگی و هیئت همراه از دفتر نشریه: مطبوعات و رسانه ها باید بتوانند نقش خود در توسعه استان و انحام رسالت اطلاع رسانی خودبخوبی ایفا نمایند

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل بازنشستگی گلستان انجام شد:
بازدید از دفتر نشریه صبح گلستان و نشست صمیمانه با دست اندرکاران

به گزارش صبح گلستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به اتفاق گلچین معاون فرهنگی رسانه ای ،خانم آل نبی و دیلم رئیس اداره فرهنگی و کارشناس مسئول رسانه با حضور در دفتر هفته نامه صبح گلستان با مدیر مسئول ،تحریریه و همکاران این نشریه دیدار کردند.
در این دیدار محمد صالح افتخاری مدیر مسئول نشریه صبح گلستان ضمن خیر مقدم به میهمانان به بیان گزارشی از روند فعالیت این رسانه پرداخت .
افتخاری با تاکید بر وضعیت و جایگاه مطبوعات در کشور و استان از معضل هزینه چاپ و کاغذ و افزایش چند برابری قیمت بعنوان یکی از مهمترین مشکلات مطبوعات یاد کرد و افزود : علیرغم مجموع عوامل تلاش کردیم تا نظم در انتشار و ارتقای سطح کیفی نشریه مد نظر قرار گیرد و با توجه به محدودیت اختصاص آگهی به این نشریه و برخی همکاران هزینه ها شخصا پرداخت نمودم .
وی با اشاره به اقدامات قانونی و حمایتی ارشاد استان در راستای بهبود وضعیت مطبوعات استان اظهار امیدواری کرد: مطبوعات و رسانه ها باید بتوانند نقش خود در توسعه استان و انحام رسالت اطلاع رسانی خودبخوبی ایفا نمایند.
افتخاری ضرورت وجود همدلی و تعامل را نیاز استان برای رشد و توسعه عنوان کرد و گفت:آنچه استان نیاز دارد همدلی و همکاری همه دست اندرکاران برای توسعه همه جانبه است

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

دیدگاه