حسن نیا مدیر کل حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد گلستان:هر زمانی که در جنگ ما همدلی و همزبانی حاکم بود پیروزی حاصل می شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و ایثار پایسرهنگ حسن نیا مدیر کل حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع

مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد استان گلستان امروز در مصاحبه مطبوعاتی برنامه های  گرامیدشت حماسه سوم خرداد را تشریح نمود .

وی ابتدا ضمن یاد و گرامیداشت ۴۰۰۰هزار شهید استان گلستان در باره برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشریح آزادی سازی خرمشهر و اینکه چگونه مردم ۳۴ روز استقامت کردند تا توانستند این حماسه را رقم بزنند .

دبیر ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد نتایج عملیات آزادی خرمشهر را آزادی یک سوم از اراضی خرمشهر و تلفات دشمن بیش از ۱۹ هزار نفر و غنیمت گرفتن ۱۶۵تانک و نابودی ۵۶ هواپیما و بالگرد و فتوحات دیگر  رانام برد.

سرهنگ حسن زاده سپس ادادمه داد: هر زمانی که در جنگ ما همدلی و همزبانی حاکم بود پیروزی حاصل می شد و در تمام عملیاتها فرماندهان همدل و همرزم بودند .

وی شعار امسال ستاد سوم خرداد را ما می توانیم نام برد و آغاز مراسم را از ۳۱اردیهشت تا ۴خرداد اعلام نمود در این ایام ارائه انواع خدمات بهداشتی و درمانی و فرهنگی رایگان برگزاری یادواره شهدا و برگزاری راهپیمایی خانوادگی دیدار از خانواده شهدا و رزمندگان وبرگزاری مراسم نشست با حماسه آفرینان سوم خرداد  رو نمایی از دو کتاب ار برنامه هابی ستاد سوم خردادد نام برد

وی در خاتمه در رابطه این سوال که چگونه می توانیم فرهنگ شهادت و ایثار به نسل جوان انتقال بدهیم گفت این تفکر واقعا جایش در جامعه ما خالی است و یکی از وظائف هنر مندان این است که گروه هنر مندان بر بال هنر از زبان حماسه سازان این جریان را بازگوکنند.

IMG_760912121067_1

12121067IMG_761012121067_4IMG_7611

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

دیدگاه