جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان از برگزاری همایش خنده درمانی برای بازنشستگان توسط انجمن آلزایمر در روز پنج شنبه خبرداد

البرز گلستان/ جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان امروز در نشست روسای کانونهای بازنشستگی استان در مرکز تحقیقات کشاورزی استان با حضور دکتر فرجی رئیس مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی استان گفت :ازرئیس ذکتر فرجی مرکز تحقیقات به جهت همکاری با کانون بازنشستگی مرکز تحقیقات تشکر می شود  ومرکز تحقیقات دارای کانون فعال و پر تلاش و ساعی می باشد.

وی افزود:ان شالله بشود در بحث سفرها استان معین شود و گردشگری در استان فعالتر شود.

جعفری از بازنشستگان خواست نسبت به ثبت نام در جشنوارهورزشی از طریق سایت سازمان بازنشستگی ثبت نام کنند و ما در این زمینه تیم های جهت حضور در مسابقات در حال آماده سازی شده است و قرار شده است برای کسانی که ثبت نام کنند مراکزی جهت تمرین در اختیار آنان جهت آموزش قرار بگیرد.

مدیر صندوق گلستان سپس تاکید کرد: نشست خنده درمانی و مبارزه با آلزایمر در خانه امید در روز ۵ شنبه برگزار می شود و بازنشستگان سعی کنند در این جلسه حضور پیدا کنند.

وی گفت:بازنشستگان سعی کنند از کلاسهای مختلف در خانه امید شرکت کنند  و برای خود تبدیل به فرهنگی کنیم تا بتوانیم به خودمان بهتر خدمت کنیم.

جعفری همچنین از بازنشستگان استان خواست در جهت کمک به زلزله زدگان غرب کشور یاری برسانند .

و گفت : بازنشستگان کمک کنند دوران سالمندی بهترین دوران برای آنان باشد

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۵ ق.ظ

دیدگاه