جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان: با طرح مهر دانا بازنشستگان گلستانی از بیمه خودرو بااقساط ۱۲ماهه بدون سود بهره مند می شوند

البرز گلستان / مهر دانا” طرحی است که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده که به موجب آن قشر وسیعی از جامعه از جمله رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و سهامداران سهام عدالت، به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و می‌توانند بدون پیش پرداخت، کارمزد و مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

در راستا طرح مهر دانا امروز در محل هتل ناهار خوران گرگان تفاهنامه ای با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  و میری مدیریت بیمه دانا منطقه ۹ استانهای گلستان و مازندران و سمنان و تقوی مدیریت  شعب بانک صندوق فرض الحسنه مهر و امامی نماینده اداره کل امور دارائی و اقتصادی  امضا گردید.

جعفری در این نشست اظهار کرد: برابر قرار داد فی مابین نهادهای فوق از این به بعد بازنشستگان می توانند با استفاده از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران  تا مبلغ ۲۵میلیون ریال بدون کارمزد و تشریفات خود رو خود را با اقساط ۱۲ ماهه بیمه کنند.

وی افزود: بازنشستگان  انسانهای متدین و با شرافتی  می باشند و این فرصت مناسبی می باشد که از این مزایا بهره مند شوند.

جعفری در باره وظائف صندوق در این تفاهم نامه   گفت: کلیه بازنشستگان عضو صندوق باز نشستگی گلستان می توانند از این مزایا استفاده کننده و صندوق در راستای حمایت از این طرح اقساط را از طریق کسر از حقوق از،طریق  دستگاهها  کسورات را انجام می دهند.

وی افزود: بازنشسته کسی می باشد که بعد از،سی سال اندوخته تجربه تازه وارد صندوق می شود و برای ما همین باعث افتخار می باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  در ادامه اظهار کرد:این تفاهمنامه  برد برد می باشد و جامعه هدف نیز ازآن منفعت می برد.

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

دیدگاه