جعفری مدیر صندوق بازنشستگی و دبیر ستاد ۲۵ ذی الحجه گلستان از تجلیل بازنشستگان دستگاههای اجرایی در۱۵ شهریورسال جاری خبر داد

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی و دبیر ستاد ۲۵ ذی الحجه گلستان از تجلیل بازنشستگان دستگاههای اجرایی در۱۵ شهریورسال جاری خبر داد

به گزارش البرز گلستان دومین نشست ستاد بزرگداشت ۲۵ذی الحجه روز بزرگداشت مقام بازنشستگان استان گلستات  امروز صبح با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و دبیر ستاد و اعضای ستاد بزرگداشت در دفتر صندوق استان برگزار گردید.

جعفری در این نشست  ضمن بیان اهمیت  این روز و اعلام شیوه نامه ارسالی از سوی سازمان بازنشستگی کشور نسبت به برگزاری هر چه با شکوهتر این روز و رعایت  مقام  وشان و منزلت پیشکسوتان تاکید کرد.

وی گفت:بازنشستگان کسانی هستند که در اصل عمری را در مجاهدت و خدمت به مردم و نظام گذراندند  و اعلام این روز بر مبنای  شعائر اسلامی در تکریم  از بزرگان وبازنشستگان نامگذاری شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان  اهم برنامه های این ایام  را از مورخه ۵شهریور  با برگزاری دومین جشنواره غذایی بازنشستگان استان در محل خانه امید اعلام کرد..

وی همچنین گفت  در ۱۳شهریور با نامگذاری روز تکریم از بازنشستگان دیدارهای با بازنشستگان جانباز و یا بیمار ادامه پیدا می کند و در روز۱۴ شهریور با حضور روسای کانونها و اعضای ستاد و بازنشستگان در گلزار شهدا وتجدیدبیعت مجدد با شهدا و غبار روبی گلزار  انجام خواهد شد.

دبیر ستاد ۲۵ذی الحجه گلستان همچنین افزود:در روز ۱۵ شهریور همزمان با ۲۵ ذی الحجه همایش تجلیل از بازنشستگان دستگاههای  اجرایی استان  باحضور مدیران دستگاههای اجرایی و بازنشستگان استان به همراه اجرای برنامه های متنوع در خانه مهر  انجام می شود.

جعفری همچنین از برگزاری مراسم پیاده روی بازنشستگان از میدان شهرداری  تا خانه مهر  و اهدای جوائزدر ۱۶ شهریور خبر داد.

وی آخرین برنامه مراسم تکریم بازنشستگان را ۲۳ شهریور با اجرای مراسم کوهپیمایی کانونها و بازنشستگان و اعضای ستاد از تپه نور الشهدای گرگان  اعلام کرد.

در ادامه هریک از اعضای ستاد حاضر در جلسه نقطه نظرات خود رادر جهت برگزاری هر چه بهتز این  آئین اعلام کردند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه