هاشمیان مدیر کل دادگستری گلستان روز منابع طبیعی و جنگلبان و حفاظت و قانون: در کل سال باید در جهت حفظ منابع طبیعی و عرصه ها ی مانند محیط زیست تلاش کنیم

هاشمیان: ما در امور منابع طبیعی باید پیشگیری را مقدم بدانیم نه مراجع قضایی

البرز گلستان /نشست مشترک مسئولین قضایی و انتظامی و دستگاه های اجرایی به مناسبت روز منابع طبیعی و جنگلبان و حفاظت و قانون با حضور مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی هاشمیان مدیر کل دادگستری استان و مهندس مقدم مدیر کل بحران استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی و سرهنگ اکبری رئیس آگاهی استان گلستان در سالن اجتماعات برگزار گردید.

مدیر کل دادگستری استان در این نشست ضمن بیان اینکه هفته منابع طبیعی متعلق به همه آحاد مردم و دستگاهها می باشد اظهار داشت : برای کل سال باید در جهت حفظ منابع طبیعی و عرصه ها ی مانند محیط زیست  تلاش کنیم.

هاشمیان با بیان اینکه باید از ظرفیتها و دستورات دینی در جهت آگاهی بخشی برای حفظ منابع طبیعی استفاده کرد خاطر نشان کرد  : آنچه اثرش بیشتر است آگاهی رسانی می باشد

وی ضمن تصریح اینکه  ما در مسائل غیر حیاتی غرق شده ایم و مسائل حیاتی را فراموش کرده ایم. ابراز داشت : همه باید همت کنیم تا پیشگیری شود.

مدیر کل دادگستری استان سپس خاطر نشان کرد: ما در قلع و قمع تخریب می کنیم و فقط تبدیل به زباله ساختمانی می کنیم نه منابع طبیعی

وی تاکید کرد: ما در امور منابع طبیعی باید پیشگیری را مقدم بدانیم نه مراجع قضایی را.

هاشمیان ضمن بیان این پیشنهاد که در طول سال رسانه ها و مطبوعات و رسانه ملی در کنار هم جمع شوند و اهمیت منابع طبیعی ودرخت و درختکاری را بررسی کنند.

مدیر کل دادگستری استان در خاتمه مطالبات سیستم قضایی را از دستگاه منابع طبیعی را ارائه مستندات از سوی کارشناسان که به نحوی قابل صدور رای باشد و و اینکه حراست کنید تا تصرف مجدد پیش نیاید و همچنین در تنظیم قرار دادها موجبات سوء استفاده قرار نگیردواینکه شانیت موقعیت خود را حفظ کنید.نام برد.

photo_2016-03-07_16-15-43

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۹ ب.ظ

دیدگاه