خمری مشاور امنیتی و پدافند غیرعامل استاندار گلستان،: حضور در انتخابات یکی از اصلی‌ترین میدان‌ها برای ایجاد هویت اجتماعی در جامعه است.

البرز گلستان/مشاور امنیتی و پدافند غیرعامل استاندار گلستان، گفت: حضور در انتخابات یکی از اصلی‌ترین میدان‌ها برای ایجاد هویت اجتماعی در جامعه است.
منصور خمری در رابطه با اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد: شخصی از امام صادق (ع) پرسید بین دو حاکم در تردیدم چه کنم؟ و امام فرمودند عادل، صادق، فقیه و با تقواترین را انتخاب کن.
خمری تصریح کرد: آینده گنجی است لابه لای لایه‌های درونی جامعه که باید با هوشیاری و بصیرت آن را مهندسی کرد و امید دشمنان در داخل و خارج از کشور را با حضور حداکثری خود در انتخابات به یاس تبدیل کنیم.
منصور خمری افزود: تمام امکانات و پیش بینی‌های لازم از طرف استاندار به عنوان مسئول انتخابات ترسیم شده و با آگاهی لازم به استقبال هفتم اسفند می رویم.
مشاور استاندار گلستان در رابطه با تبلیغات نمایندگان اظهار کرد: افرادی که برای تصدی کرسی‌های مجلس و خبرگان رهبری نامزد شده‌اند نباید برای پست‌های دنیوی همدیگر را تخریب کنند و برای پیروزی دست به هر کاری بزنند.
امیر سرتیپ ۲ بازنشسته منصور خمری در ادامه افزود: نامزدها نباید برای اهداف سیاسی چند روزه دنیا ارزش‌های اخلاقی و انسانی حتی قوانین کشور را زیر سؤال ببرند.
وی تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین میدان‌ها برای حضور و ایجاد یک هویت جدید به نام هویت اجتماعی در قبال جامعه حضور در انتخابات است.
وی با بیان این که استان گلستان به عنوان نماد اتحاد و دوستی قومیت‌ها در بین استان‌های دیگر شناخته می شود، گفت: مردم این استان بار دیگر پایبندی و ولایتمداری خود را با شرکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی به اثبات خواهند رساند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۹ ب.ظ

دیدگاه