بازدید شبانه دکتر کاووسی مدیرکل دامپزشکی استان گلستان از یک کشتارگاه صنعتی طیوردرشهرستان کردکوی

کدخبر:۷۲۸۱۴

البرزگلستان/در این بازدید شبانه دکتر سالار رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و حجت الاسلام والمسلمین توحیدی راد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان گلستان نیز حضور داشتند.

دکتر سالار رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی نیز در این بازدید شبانه بر روند کشتار، حضور تیم های نظارتی بهداشتی و رعایت اصول بهداشتی ، نظارت کامل و دقیق را داشته و چند تذکر بهداشتی و نظارتی را به مدیریت کشتارگاه داد.

در ادامه حجت‌ الاسلام والمسلمین توحیدی راد به نظارت شرعی طیور کشتاری در کشتارگاه اشاره کرد و افزود: این فعالیت از وظایف حاکمیتی دامپزشکی بوده و ناظرین شرعی مستقر در کشتارگاه این خدمت را در راستای تولید گوشت حلال و طیب انجام می دهند.

همچنین در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان در این بازدید از عملکرد نیروهای دولتی مستقر در کشتارگاه های طیور و تیم نظارتی بهداشتی کشتارگاه بازدید کرده و بر روند کشتار و رعایت اصول بهداشتی در این کشتارگاه صنعتی طیور نظارت نمودند.

در پایان نیز مدیریت کشتارگاه ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ دکتر کاووسی از مجموعه کشتارگاه های صنعتی سرتاسر استان ابراز داشت. نظارت‌های مستمر بهداشتی و شرعی کارشناسان اداره دامپزشکی در استحصال گوشت مرغ سالم به کشتارگاه ها کمک شایانی می‌کند

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۲ ق.ظ

دیدگاه