فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد:شاگرد مغازه، سارق ازکار در آمد

کدخبر:۵۲۲۵۵
شاگرد مغازه، سارق از آب در آمد

به گزارش البرز گلستان گروه امنیت/سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به دنبال مراجعه صاحب یک طلافروشی به کلانتری ۱۱ بندرترکمن و اعلام کسری مقدار زیادی طلا از مغازه وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات فنی و تخصصی پلیس در این راستا آغاز شد و ماموران با همکاری صاحب مغازه و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته به رفتارهای خانمی که به عنوان شاگرد در آن طلافروشی فعالیت می کرد مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد این خانم طی ساعات آینده قصد خروج از کشور به سمت ترکیه را دارد که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه در منزل یکی از اقوامش دستگیر شد.

سردار دادگر تصریح کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پلیس اعتراف کرد طی یک سال گذشته که به عنوان شاگرد در این طلافروشی فعالیت داشته و طی چندین مرحله اقدام به سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم به سرقت ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا اقرار کرد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این مقدار طلای مسروقه بیش از ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۶:۵۹ ب.ظ

دیدگاه