مهندس نبی هزارجریبی: پدرم پرچمدار اصلاحات بود و من فرزند اصلاحات هستم / اذهان روشن مردم گرگان دروغ را از صداقت تشخیص می دهد

نبی هزارجریبی کاندید تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در جمع خبرنگاران با تاکید و دعوت همه مردم شریف استان گلستان برای حضور پای صندوق های رای اظهارداشت: از همه مردم استان عزیزم دعوت میکنم که در ۷ اسفند ۹۴ با حضور پرشور پای صندوق ها به ستون وحدت شیعه و سنی و افتخار استان گلستان ، یادگار امام و یاور رهبری حضرت آیت الله “نورمفیدى” رای دهیم.

وی در ادامه با اشاره به تفکرات سیاسی خود افزود: پدرم مهندس شهید غلامعلی هزارجریبی پرچمدار اصلاحات بود و من فرزند اصلاحات هستم، به میدان آمدم تا راه پدر شهیدم را برای پیشرفت و توسعه استان ادامه دهم.

ایشان با بیان اتفاقات اخیر افزود: خانواده من و البته خودم همیشه تلاش داشتیم در راه خدمت به همه اقشار جامعه گام برداریم هرچند برخی جواب تمام خدمات ما را بگونه ای دیگر دادند هرچند که تخریبات ایجاد شده مردم را نمی فریبد و اذهان روشن جامعه دروغ را از صداقت براحتی تشخیص می دهد ولی من دوستانی که در این چند روز سعی در تخریب من داشتند و در موردم اخبار کذب نشر دادند را به سهم خود می بخشم و امیدوارم خداوند متعال نیز از آنان بگذرد.

نبی هزارجریبی در خصوص فضای انتخابات گفت: درست است که در انتخابات هرکسی به فکر پیشی گرفتن برای رسیدن به هدف حرکت می کند ولی همه نامزدهای انتخاباتی وارد کارزار مسابقه ای شده ایم که باید اخلاق را رعایت کنیم زیرا همه داوطلبان دوستان و همشهریان ما هستند لذا در این مقطع کوتاه شایسته نیست یکدیگر را تخریب کنیم.

ایشان با اشاره به برنامه های خود عنوان داشت: استان گلستان با وجود تمام اقشار و قومیت ها نمونه ای کوچک از ایران است و این خود یک موهبتی است که همه در کنار هم با صمیمیت زندگی می کنیم و از آنجایی که پایه اقتصادی این منطقه کشاورزی و دامپروری است باید بطور کاملا تخصصی و با تکیه بر علم روز بر روی این نقطه قوت برنامه ریزی نمود.

شایان ذکر است اسم نبی هزارجریبی از سوی «صدای ملت» در لیست مورد حمایت استان گلستان قرار گرفته است و پیش از آن نیز مسئول ستاد دکتر روحانی ییس جمهور محبوب کشور در استان گلستان بهمراه گروه حامیان دولت تدبیر و امید از مهندس نبی هزارجریبی اعلام حمایت کردند./ هیرکان خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۷ ب.ظ

دیدگاه