مدیر کل راه و شهرسازی گلستان ازآغاز ساخت ۸۵ کیلومتر راه های روستایی در استان خبر داد

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:۸۵ کیلومتر از راه های روستایی در گلستان در حال ساخت است
البرز گلستان/مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت ،برای ساخت ۸۵ کیلومتر راه روستایی در استان گلستان از اعتبارات سال ۹۶ قرارداد منعقد و عملیات اجرایی پروژه ها آغاز گردیده است .
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس “حسین محبوبی” مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در این خصوص افزود: برآورد اولیه اجرای این پروژه ها بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است .
وی ادامه داد: با عنایت به عدم برخورداری مردم شرق استان از راه آسفالته بیش از ۷۰ درصد این پروژهها در حوزه شهرستانهای مراوه تپه وبخش داشلی برون گنبد اجرایی میشود که شامل اجرای ۲۲ کیلومتر آسفالت و ۶۳کیلومتر زیر سازی و پخش بیس در راههای روستایی با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد می باشد.
این مقام مسئول در خاتمه افزود: استان گلستان دارای ۳۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است که از این مقدار ۲۶۰۰ کیلومتر حدود ( ۸۱ درصد ) آسفالت و مابقی نیز خاکی و شوسه است که با توجه به محدودیت اعتباری دولتی انتظار است با استفاده از ظرفیت طرحهای مشارکتی و خیرخواهانه ،بخشی از راه های خاکی و شوسه استان آسفالت ومردم منطقه از راه مناسب آسفالته برخوردار شوند .
خبر حمید رضا یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

دیدگاه