وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:عید قربان و غدیر، نقطه تلاقی شان امامت و ولایت است

کدخبر:۶۲۸۰۱

البرزگلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: عید قربان و غدیر، نقطه تلاقی شان امامت و ولایت بوده و فرصتی است مغتنم تا همه در ایران اسلامی با اتحاد زیر چتر ولایت جمع شویم.

عید قربان و غدیر نقطه تلاقی شان امامت و ولایت است

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به اتفاق حضرت آیت نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با خانواده معظم شهید ذوالفقار دلیجه و جانباز معزز امام محمد نظری در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت گفت: عید قربان و غدیر، نقطه تلاقی شان امامت و ولایت بوده و فرصتی است مغتنم تا همه در ایران اسلامی با اتحاد زیر چتر ولایت جمع شویم.

وی افزود: هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، تجدید پیمان و ادای احترام با آرمان‌های آنان و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به داشتن چنین فرزندان وارسته ای به خود می‌بالد و ملت شریف ایران ایثارگران را الگوها و اسطوره‌هایی می‌دانند که همواره بزرگی آن‌ها در تاریخ این مرزوبوم زنده و جاری خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: رمز پیروزی شهدا و ایثارگران پیروی از ولایت و تاسی به معصومین(ع) علی الخصوص سید و سالار شهیدان بود.

حضرت آیت نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز در این دیدار گفت: قبل از بیماری کرونا همه ساله به مناسبت عید سعید قربان به منطقه ترکمن صحرا می آمدیم و تا آنجا که زمان اجازه می داد خدمت برادران و خواهران شریف ترکمن صحرا می رسیدیم و این عید بزرگ اسلامی را خدمت آنها تبریک می گفتیم. حدود دو سال بود که به دلیل شیوع این بیماری توفیق حضور در بین این عزیزان را نداشتیم. بحمدالله امسال به منظور تبریک عید سعید قربان خدمت عزیزان اهل سنت آق قلا رسیدیم و مخصوصا تاکید داشتیم خدمت جامعه ایثارگری شهرستان هم برسیم و خدا را شاکریم که توفیق این مهم حاصل شد.

امام جمعه گرگان ادامه داد: بالاتر از شهادت هیچ خیر و خوبی نداریم و شهادت یک امتیازی است که نصیب هرکسی نمی شود. انشاالله خداوند شهید ذوالفقار دلیجه و جانباز معظم امام محمد نظری را با شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا محشورشان بفرماید.

 

شهید ذوالفقار دلیجه در تاریخ ۲ تیر ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

جانباز معظم امام محمد نظری در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه جانبازی نائل گشت.

انتهای پیام/

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۱ ق.ظ

دیدگاه