جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان خبرداد: تشکیل کمیته سفرجهت راه اندازی سفرهای ارزان قیمت و تخفیفی برای بازنشستگان

جعفری :بزودی یک سری ازکارهای مربوط به بازنشستگان به کانونها ی دارای مجوز رسمی تنفیض می شود

البرز گلستان/یازدهمین جلسه کانونهای بازنشستگی کشوری استان گلستان در سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی استان گلستان با حضور مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیر داری استان و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان و گلریز مدیر خانه مهر گرگان و مدیران کانونهای بازنشستگی استان و اصحاب رسانه استان برگزار گردید.

در این نشست جعفری مدیریت صندوق بازنشستگی استان گلستان ضمن تبریک ایام دهه فجر به فجر آفرینان و بازنشسگان اعلام کردکه :همه بازنشستگان عزیز خود نیز  از فجرآفرینان بوده اند.و همیشه در همه حالت از نظام و انقلاب حفاظت کردند.

وی سپس ضمن اشاره به دوانتخابات بزرگ ۷اسفند اعلام کرد: شما پیشکوتان که از جر فجر آفرینان نیز هستید با حضور خوددر پای صندوق های رای  حضور حداکثری  را تحقق بخشید و نقش تازه ای در این حضور ترسیم نمایید.

جعفری سپس ضمن تاکید برای برگزاری مجمع شورای عالی کانونها اعلام کرد ترکیب نهایی این شورا ۵نفر می باشند .

وی هدف ا زتشکیل این شورا را حل بهتر مشکلات و احساس شناسائی مشکلات قشر  بازنشستگان از زبان خودشان نام برد.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان سپس تصریح کرد: استان گلستان اولّین استانی می باشد که شورای عالی بازنشستگان را تشکیل می دهد.

وی همچنین از بازنشستگان خواست که اندوخته های علمی و معنوی خودکه در طول سالیان خدمت کسب کرده اند جامعه را از آن بهره مند نمایند.

وی تاکید کرد: شما بازنشستگان باید تجربه خود را انتشار دهید ودیگران از آن استفاده کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان سپس اعلام کرد: براساس یک نظر سنجی از بازنشستگان در رضایت از بازنشسته شدن بالای ۹۰ درصد از این که بازنشسته شدند و یا در حال بازنشستگی می باشند اعلام نارضایتی کردند.

جعفری  علت این نارضایتی را از دیدگاه بازنشستگان مشکلات زندگی اعلام کرد و عدم توان جسمی در این نظر سنجی کمتر تاثیر گذار بوده است.

وی همچنین از مدیران کانونها خواست که هرچه سریع تر نسبت به دریافت مجوز اقدام نمایند

جعفری مدیریت صندوق بازنشستگی استان گلستان سپس تصریح کرد : بزودی یک سری ازکارهای مربوط به بازنشستگان به کانونها ی دارای مجوز رسمی تنفیض می شود

وی در خاتمه اعلام کرد: کمیته سفر در کانونهای استان تشکیل شده است که بتوانند جهت راه اندازی سفرهای ارزان قیمت و تخفیفی برنامه ریزی کنند.

 

photo_2016-02-15_22-53-26

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۵ ب.ظ

دیدگاه