حاج قربان مدیر کل امور استانها و مشاور رئیس سازمان بازنشستگی کشور در گلستان: بهره مندی۲۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری از وام قرض الحسنه ۲میلیون تومانی در سال۹۴

البرز گلستان/حاج قربان مدیر کل امور استانها و مشاور رئیس سازمان بازنشستگی کشوربا حضور در جمع کانونهای بازنشستگی استان گلستان اظهار کرد: یکی از ماموریت های اصلی  سازمان بازنشستگی برقراری و پرداخت حقوق بازنشستگان می باشد.
وی افزود:  با تحت پوشش داشتن ۱میلیون ۲۸۰هزار بازنشسته ماهیانه مبلغ ۲هزار میلیارد تومان بابت حقوق این عزیزان پرداخت می شود . حاج قربان از اوّلین دغدغه های مهم سازمان در هر ماه راتامین حقوق ماهیانه بازنشستگان نام بردو اظهارکرد: از۲۲هرماه ما بدنبال تامین اعتبار حقوق بازنشستگان هستیم زیراما مشکلات بازنشستگان را می دانیم و درک می کنیم.

مدیر کل امور استانهای سازمان بازنشستگی کشور در باره وضعیت بیمه درمانی بازنشستگان گفت:از اوّل شهریور امسال قرار داد بیمه تکمیلی با شرکت بیمه حافظ بسته شد .

وی افزود:طبق قانون ماده ۸۵  دستگاهها موظف هستند  شاغلین و بازنشستگان رابیمه تکمیلی کنند.

حاج قربان درباره تورهای مسافرتی بازنشستگان کشوری بیان کرد:امسال با برنامه ریزیهای انجام شده ۵۰الی۶۰هزار نفر بازنشستگان با استفاده ازطرح یارانه ای برای هر بازنشسته ۳۰۰هزار تومان وبرای همراه بازنشسته نیز ۳۰۰هزار تومان در نطر گرفته شده است ضمن آنکه مسافرت بازنشستگان از این طرح از ۲مرحله به ۳مرحله رسیده است.

مشاور رئیس سازمان بازنشستگی کشور با بیان اینکه سال گذشته به ۲۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشور وام قرض الحسنه ۲میلیون تومانی پرداخت شده است تاکید کرد:دیگر بازنشسته ای نمانده که از این وام استفاده نکرده باشد مگر اینکه شخصا نخواهد از این فرصت استفاده کند ضمن آنکه بعصی از بازنشستگان مرحله دوم از وام را نیز در حال استفاده می باشند.

وی با اشاره به فاصله حقوقی شاغلین و بازنشستگان اظهار کرد:درتلاش هستیم از طریق قانونی و با تامین اعتبار فاصله حقوق بازنشستگان را با شاغلین کاهش دهیم.

مدیر کل امور استانها سازمان بازنشستگی کشوردر ادامه اظهار کرد: در کل کشور ۲۹ خانه امید در ۱۹استان فعال می باشند که بزودی ۹ خانه امید دیگر به این مجموعه اضافه می گردد.

حاج قربان از خانه امیداستان گلستان بعنوان ۵ استان برترخانه های امید کشوری  در خصوص فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نام برد .

مشاور رئیس سازمان بازنشستگی همچنین بیان کرد: بزودی رویکردهای جدید خانه های امید در ۵ محور  تفریحات و سرگرمی و سلامت و ورزش  اعلام می گردد.

مدیر کل امور استانها و مشاور رئیس سازمان بازنشستگی کشور در خاتمه بیان داشت : بزودی از مجموعه فعالیت های استانهای برتر فیلمهای مصور تهیه می شود تا در روز۲۵ ذیحجه برای مدیران ارشد کشوری این مجموعه فعالیت ها به نمایش گذاشته شود.

dsc08407

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۳ ب.ظ

دیدگاه