جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در دیدار با شهردارمرکزاستان جهت تجلیل ازمقام بازنشسته خواستار نامگذار ی پارکی بنام پیشکستوتان شد

البرز گلستان/ با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان صادقلو شهردار گرگان ورئیس شورای عالی موقت کانونهای استان ، مدیر خانه امید(مهر) و اصحاب رسانه (مدیر گروه خبر البرز گلستان) در راستای حمایت از برنامه های صندوق بازنشسگی و خانه امید نشستی در دفتر شهردار گرگان بر گزار شد.

جعفری دراین نشست ضمن بیان شرح وظائف صندوق بازنشستگی استان و خانه امید در چاله باغ گرگان گفت :بازنشستگان بعد از سال ها خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل می شود، ودنیایی از تجربیات گرانبها در اختیار دارد ومی تواند از آنها در دوران بعد از خدمت استفاده مطلوب نمایند، بدون شک اندوخته های علمی و تجربه های ارزشمند بازنشستگان راهگشای بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های آینده کشور خواهد بود.

وی افزود شایدفلسفه وجودی خانه های امید استفاده از ظرفیتهای توانمندانی باشد که به افتخار بازنشستگی نائل می شوند .

جعفری در ادامه اظهار کرد:در راستای حمایت از پیشکسوتان و بازنشستگان کشوری استان خانه امید(مهر) بازنشستگان در پارک چاله باغ جهت سرویس دهی در زمینه های درمانی و حقوقی و آموزشی و بیمه و رفاهی وسفرهای زیارتی و سیاحتی احداث گردید .

وی افزود: خوشبختانه از زمان تاسیس خانه امید(مهر)توانسته است در زمینه های مختلف جهت جذب بازنشستگان و پر کردن اوقات فراغت آنان بر نامه های خوبی را ارائه بدهد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان از جمله برنامه های خانه امید سرکشی وعیادت از بازنشستگان بیمار و حضور در منازل آنها درروزهای پنجشنبه و نشست ماهیانه با روسای کانونهای بازنشستگی استان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان ونمایندگان مجلس وهمچنین برنامه های محوری روز ۲۵ذیالحجه روزخانواده وتکریم از بازنشستگان رانام برد.

جعفری در ادامه از شهردار گرگان خواست در راستای حمایتهای مادی و معنوی از این پیشکسوتان خواستار نامگذاری پارک چاله باغ بنام پارک پیشکسوتان وتهیه بلیط اتوبوس رایگان برای بازنشستگان و اختصاص قسمتی از زمین حاشیه پارک جهت تکمیل سالن چندمنظوده خانه امیدبابت تکمیل تالارپذیرایی در اختیار این صندوق گذاشته شود.

 

صادقلو شهردار گرگان:تلاش وزحمات بازنشستگان باعث می شود تا از ما نامی برده می شود

 

در این نشست صادقلو شهردار گرگان گفت : در نظام ما هر چه به امور مربوط به بازنشستگان توجه شود جای دوری نمی رود.

وی افزود:تلاش وزحمات بازنشستگان باعث می شود تا از ما نامی برده می شود.

شهردار گرگان ضمن بیان اینکه گاهی بازنشستگی اداری نیست بلکه زندگی انسان بازنشست می کند گفت: گاهی بازنشستگان در رسنین سالمندی مورد بی مهری واقع واقع می شوند و این باعث می گردد که بازنشسته احساس پوچی بکند.

وی تاکید کرد : بازنشسته ازکهولت سن فوت نمی کند بلکه از بی مهری و بی توجهی فوت می کند

صادقلو شهردار گرگان در باره خواسته بازنشستگان در مورد نامگذاری پارک و تهیه بلیط اتوبوس و واگذاری قسمتی از پارک به خانه امید ضمن بیان اینکه برای هریک از این موارد جهت اجرا نامه ای جداگانه تهیه شود گفت : در مورد بلیط اتوبوس رانی سعی می شود در بودجه سال آینده اتوبوس رانی بودجه برای بازنشستگانی که واجدشرایط هستند در نظر گرفته شود و همچنین در خصوص نامگذاری پارک بنام پیشکسوتان خواسته معقولی می باشد و برای سایر موارد شهرداری در حد توان همکاری خواهد کرد.

صادقلو در باره بازدید و سرکشی از بازنشستگان شهرداری گفت : حتما این کار انجام خواهد شد و همکاری در جهت نشست کانون بازنشستگان شهرداری همکاری لازم انجام می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

دیدگاه