محمدی رئیس ستاداقامه نماز گلستان و دبیرستاداجلاس استانی نمازخبرداد: برگزاری اولّین اجلاس استانی نماز ۲۳دی ماه درتالارفخرالدین اسعدگرگانی

البرز گلستان/سومین جلسه چگونگی برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان گلستان با حضور ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گلستان و مسئول ستاد برگزاری نخستین اجلاس استانی نمازو قاسم محمدی دبیر و مشاور استاندار در امور اقامه نماز  و مدیران و کارگروههای ذیربط در ساختمان شماره ۳استانداری برگزار گردید .

محمدی رئیس ستاد  اقامه نماز استان گلستان در راستای برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در ماه آینده در کشور، با تلاش نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار گلستان اجلاس استانی نماز ۲۳دی  ماه امسال در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور مظفر معاون اقامه نماز کشور و نمانیده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار و مدیران اجرایی استان و مسئولین اقامه نماز استان  برگزار می شود.

حاج قاسم محمدی افزود: ستاد اقامه نماز در هر سال موظف است که تیم نظارتی خود را به ادارات استان برای ارزیابی و برنامه‌ریزی بهتر شدن نماز در ادارات اعزام کند.

وی تصریح کرد: حضور باشکوه نماز در مساجد و ادارات و مدارس با رویکرد جهادی و جذب افزایش معرفت قشر نوجوان و جوان از انتظارات است.

رئیس ستاد  اقامه نماز استان گلستان و دبیرستاد اجلاس استانی نماز  آشنایی با معارف اسلامی را در کاهش بسیاری از بداخلاقی‌ها موثر دانست و گفت: نماز از جمله اصول مذهبی است که توجه به آن انسان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی محفوظ نگه می دارد.

توضییح اینکه اجلاس استانی نماز با عنوان نماز و سنجش دستاوردهای آن در چهارشنبه مورخه ۲۳دیماه از ساعت ۸/۳۰الی ۱۱/۳۰در سالن فخرالدین اسعد گرگانی با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار گلستان و مظفر جانشین اقامه نماز کشور و منتخبین نماز برگزار می گردد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲ ق.ظ

دیدگاه