مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان درآئین تجلیل از ایثارگان : رسالت خطیر ماندگاری دوران دفاع مقدس برعهده ایثارگران است

مدیر مخابرات منطقه گلستان:
رسالت خطیر ماندگاری دوران درخشان دفاع مقدس بر عهده ایثارگران است

البرز گلستان مهندس غلامعلی شهمرادی در مراسم تجلیل از ایثارگان مخابرات منطقه گلستان گفت : رسالت خطیر ماندگاری دوران دفاع مقدس بر عهده ایثارگران است .
به گفته روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، غلامعلی شهمرادی با اشاره به اینکه ۸ سال دفاع مقدس دوران طلایی بعداز انقلاب می باشد گفت : جا دارد به جهت گرامیداشت آن دوران ، هر سال در هفته دفاع مقدس از دلاورمردان که جان خود را در ۸ سال جنگ تحمیلی در طبق اخلاص گذاشته و در دفاع از سرزمینمان ایثارگری نموده اند تجلیل شود .
وی گفت :تداعی دوران دفاع مقدس باید نسل به نسل اتفاق بیفتد و رشادت ها و اقدامات موثر در جنگ تحمیلی ایران و عراق الگویی برای جوانان و نسل آینده باشد.
مدیرمخابرات منطقه گلستان با تقدیر از همکاران ایثارگر گفت : وظیفه پاسداری از آثار و ارزشهای به یادگار مانده از آن دوران بر عهده ماست که باید آنرا تحویل آیندگان دهیم .
وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند : ” دوران دفاع مقدس بر خلاف تصور روشنفکران ، دوران عقلانی و مدبرانه بود” گفت : متاسفانه شنیده می شود که برهه ای از جنگ زیر سوال می رود و ارزشهای تصمیمات مدیریتی و نقش امام راحل (ره) در رهبری جنگ نادیده گرفته می شود و اینجاست که وظیفه داریم راویان خوبی باشیم و واقعیتها را به همان صورت ثبت و درج و منتقل نماییم تا از تحریف جلوگیری شده و اطلاعات نادرست انتقال نیابد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان در پایان ضمن تجلیل و تقدیرمجدد از رشادتهای همکاران ایثارگر افزود: ما میراث دار خون شهداء هستیم و پیروی و پیاده سازی تفکرات و منش آنها کمک بسیار موثری در پیشرفت کشور و حفظ استقلال کشورمان ایران خواهد بود.
لازم به ذکر است در این جلسه که همکاران ایثارگر شهرستانهای مختلف در سطح استان از طریق ویدئو کنفرانس ارتباط داشته و در این مراسم حضور داشتند با خاطره گویی و روایت های عملیات های دوران دفاع مقدس توسط همکاران ایثارگر پایان یافت .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۱ ب.ظ

دیدگاه