حجت السلام دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:در سال همدلی باید دهه فجر امسال ایام الله متفاوتی داشته باشم

دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:امام خمینی ره سه اصل توحید،تهذیب و تکلیف را در خود ملکه ساخته بود و با پشتوانه توحیدی توانست انقلاب را ایجاد کند

البرز گلستان /حجت السلام دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در راستای هرچه بهتر برگزار کردن ایام دهه فجر جاری و اینکه در سال همدلی باید دهه فجر امسال ایام الله متفاوتی داشته باشم.اظهار داشتند:

امام خمینی ره سه اصل توحید،تهذیب و تکلیف را در خود ملکه ساخته بود و با پشتوانه توحیدی توانست انقلاب را ایجاد کند و شجاعت و توکل را که از الزامات مدیریت و رهبری است را به منصه ظهور برساند.
امام به استناد آیه قرآن قل انما اعظکم ان تقوموا لله مثنی و فرادی. قیام لله کرد .و به همین اعتبار است که انقلاب اسلامی را به دنیا صادرساخت.
وی افزود:نیجریه امروز بالغ بر پنج میلیون شیعه ناب و مقلد مقام معظم رهبری دارد که یک مبلغ و شاگرد امام و رهبری توانسته است انقلاب اسلامی را به آن سرزمین صادر سازد برخی که کوتاه نگر بودند به امام خرده می گرفتند تا صدور انقلاب را از فهرست آرمانهای خود خارج سازد امروز جهان متوجه ایران است.
اصل دوم که امام بدان تا سرحد ملاقات رب نایل آمد تهذیب است.
امام انقلاب را فارغ از هواها رهبری کردند و جاودانگی انقلاب و جهانی شدن آن به همین دلیل است.
اصل سوم اصل تکلیف و حدودالله بود که به عنوان یک مرجع تقلید حتی یک مورد از حدود الهی خارج نشده است.
همه آنچه را که در باره امام ره اعتقاد داریم در مقام معظم رهبری نیز می توان دید.
روزی که رهبر میشود همه امکانات تبلیغی برای تبلیغ از ایشان فراهم است اما اجازه نمی دهند.
چندنمونه.
به سختی مسولیت خطیر رهبری را می پذیرند و خبرگان و دانشمندان دینی به اعتبار انگشت اشاره حضرت امام و بیانت صریح و روشن ایشان را مجاب میکنند تا بپذیرند.
به صداوسیما دستور می دهند که از لفظ آیت الله العظمی در باره خودشان استفاده ننمایند.
به خطیب فقد آیت الله فلسفی که سخنران مراسم ارتحال حضرت امام در مسجد اعظم قم بودند می فرمایند که راضی نیستند بعد از برده شدن اسمشان صلوات بفرستند .این درحالی بود مراجع معظم تقلید در مراسم حضور داشتند و یک شخصیت رده بالای کشوری از جای برخواسته و فرصیتی می خواهند تا نکته ای را متذکر شوند و اعلام می کنند حضرت آقا وظیفه ای دارند و ما نیز وظیفه ای داریم.
ایشان تواضع می فرمایند و مجاهده نفس می کنند و ما تکلیفی داریم و آن ابنکه بعد از برده شدن نام ایشان صلوات دشمن کور کن بفرستیم و صلوات از آن روز رسمیت یافت.
این تواضع مقام معظم رهبری همانند تواضع حضرت امام بود که می فرمودند که اگر به من خدمتگذار بگویید بهتراست تا اینکه بگویید رهبر.
ما فاید با بیان جایگاه ولایت مطلقه فقیه و تاثیر نگاه های توحیدی و تهذیبی و تکلیفی امام و رهبری ایجاد فرصت برای بقای انقلاب نماییم. و ذیل هدایت های امام خامنه ای در حفظ انقلاب که از اوجب واجبات است بکوشیم.
باید با هر نگرش سیاسی چپ و راست؛اصلاح طلب و اصولگرا تحت رهبری مقام معظم رهبری در صیانت انقلاب بکوشیم.
هرکه از هر طیف سیاسی که باشد با نگره ولایی و انقلابی نه نگره لیبرالستی در انقلاب اسلامی و مدیریت آن سهیم است. هرکسی با هرسابقه ای اگر با رهبری زاویه دارد و اصلاح نمیشود بی تعارف در بین مردم جایی ندارد. و انقلاب جایگاهی ندارد.
بنابراین در سال همدلی باید دهه فجر امسال ایام الله متفاوتی داشته باشم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۴ ب.ظ

دیدگاه