سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان: با مشارکت و همراهی مردم می توانیم مقدار زیادی آسیبهای اجتماعی را در جامعه کاهش دهیم

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی با تاکید بر احترام متقابل در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر از مسائل و احکام اجتماعی اسلامی است.

وی ایجاد امنیت و آرامش و آسودگی خاطر را از برکات امربه معروف و نهی از منکر در محیط خانواده و جامعه عنوان کرد و گفت: این فریضه الهی در شریعت اسلامی در مقایسه با ادیان دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که از سوی پیامبران و اولیاء الهی در این خصوص تاکیدات فراوان شده است.

این مقام ارشد انتظامی یکی از ماموریت های پلیس را اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و افزود: ماموریت های نیروی انتظامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تداعی شده است.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند در اجرای طرح های اجرایی بلند مدت و کوتاه مدت در راستای رسیدن به اهداف عالیه سازمان بیان داشت: ارزیابی صحیح از توانمندی ها با استفاده از تمامی فرصت ها و ظرفیت های موجود می تواند گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات باشد.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر مردم بزرگترین ظرفیت در مقابله با آُسیب های اجتماعی محسوب شده و با مشارکت و همراهی مردم می توانیم مقدار زیادی آسیبهای اجتماعی را در جامعه کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه دانش محوری را سرلوحه ماموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: مدیریت دانش لازمه موفقیت نیروی انتظامی است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۶ ب.ظ

دیدگاه