تعامل دوسویه صندوق بازنشستگی استان گلستان با مدیریت شعب بانک صادرات استان جهت خدمات دهی به بازنشستگان

تکریم، حفظ حرمت و کرامت بازنشستگان از ارزش‌های اصیل اسلامی و تکریم سرمایه‌های انسانی است

البرز گلستان / به گزارش خبرنگار البرز گلستان  در راستای تعامل دوسویه بین صندوق بازنشستگی استان گلستان و مدیریت شعب بانک صادرات استان در جهت خدمات دهی بهتر به بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی  مهندس جعفری  مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان صبح امروز دیداری با علی حسینی مدیر شعب بانک صادرات استان گلستان به اتفاق مدیر گروه خبر البرز گلستان در دفتر مدیریت شعب بانک در گرگان داشته است

مهندس جعفری مدیر صندوق  بازنشستگی استان گلستان دراین نشست اظهار کرد: بازنشستگی، آغاز فصل جدیدی از زندگی است و مسئولان باید با بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان، محیطی امیدوارکننده و عزت‌آفرین برای آنان ایجاد کنند.
جعفری ادامه داد: تکریم بازنشستگان، حفظ حرمت آنان و ارائه خدمات سریع، آسان و با کیفیت به آنان، مهمترین اولویت صندوق بازنشستگی می باشد.
وی خاطرنشان کرد:صندوق بازنشستگی  درصدد است تا با استفاده از خرد جمعی، همدلی و همفکری تمامی مدیران و کارکنان خود، گام‌های مؤثری برای رضایتمندی بازنشستگان بردارد.
وی تأکید کرد:‌ بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می‌توانند با برخورداری از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است به جامعه  خدمات مفیدی ارائه نمایند.

مهندس جعفری در این جلسه ضمن تشکر از مدیریت بانک صادرات استان در جهت رفع مشکلات بازنشستگان محترم  خواستار افزایش میزان تخصیص وامهای قرض الحسنه  وهمچنین سایر وام ها و استقرار باجه و خود پرداز بانکی در خانه مهر مرکز استان جهت ارائه خدمات بانکی به بازنشستگان شده است .

در ادامه علی حسینی مدیر شعب بانک صادرات استان گلستان ضمن تجلیل از بازنشستگان اظهار کرد:تکریم، حفظ حرمت و کرامت بازنشستگان از ارزش‌های اصیل اسلامی و تکریم سرمایه‌های انسانی است.

وی ابراز داشت :می توان گفت ذخائر معنوی ، تجربی و علمی موجود در جامعه بازنشستگان تحقیقاً می تواند در ابعاد مختلف تقویت کننده سازمان و دارای تأثیرات سودمند در عرصه تصمیم گیری و راهبری بهینه این بانک  باشد.

حسینی سپس تعداد شعب بانک صادرات در استان گلستان را ۴۵ شعبه و تعداد خودپردازهای بانک را ۶۵ دستگاه وتعداد  کارت خوان در سطح استان که در طول ۲۴ ساعت در حال فعالیت می باشد را۷هزار کارت خوان اعلام نمود.

وی شلوغ ترین جای استفاده در سطح استان از سرویس خود پرداز را  اتو بانک میدان بسیج گرگان نام برد .

علی حسینی مدیر شعب بانک صادرات استان گلستان در خاتمه در راستای این تعامل دوسویه با صندوق بازنشستگی استان  همکاری مدیریت شعب خود را در خدمات دهی به بازنشستگان محترم استان اعلام نمود.

IMG_0488

9883

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

دیدگاه