مدیر سازمان بازنشستگی گلستان : بازنشستگان استان می توانند از امکانات تفریحی ورفاهی رایگان بهره مندشوند

به گزارش خبرنگار البرز گلستان مدیریت صندوق بازنشستگی استان گلستان طی مصاحبه ای اعلام نمود تعداد کل حقوق بگیران استان

گلستان اعم از بازنشسته و موظف ۲۲۹۱۹ نفر می باشند که میانگین حقوق بازنشستگی استان (بازنشسته و موظف ) ۱۰۸۸۸۰۰۰ریال می باشد .

رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان اعلام نمود تعداد کل بازنشستگان استان ۱۹۱۵۱نفر می باشند و میانگین حقوق بازنشستگان در این استان ۱۱۳۱۶۰۰۰ ریال می باشد وتعداد کل موظفین استان ۳۷۶۸ نفر می باشند که میانگین حقوق وظیفه بگیران ۸۷۱۲۰۰۰ریال می باشد.

وی در ادامه بیان نمود آموزش و پرورش با ۱۵۰۹۰نفر و متوسط حقوق ماهانه ۱۱۲۳۸۰۰ریال بلحاظ دستگاههای بزرگ استان گلستان در رده اول قرار دارد و و دانشگاه علوم پزشکی استان ۲۰۵۲ نفر و متوسط حقوق ۹۵۹۱۰۰۰ریال در رده دوم دستگاه بزرگ استان به لحاظ تعداد بازنشسته و موظف می باشد.

و بعد از آن استانداری و اداره کل منابع طبیعی می باشد.

رضا جعفری مدیریت سازمان بازنشستگی در استان گلستان در باره وضعیت بیمه درمانی و افراد تحت تکفل استان بیان نمود: تعداد بازنشستگان و موظفین وافراد تحت تکفل آنان بابت بیمه تکمیلی در مان در سال(۹۲-۹۳ )۴۱۱۷۱ نفر با سرانه ۱۲۰۰۰۰ریال و در سال (۹۳-۹۴)این سرانه به ۱۵۰۰۰۰ریال رشد داشته است.

رضا جعفری در ادامه در باره برنامه های رفاهی بازنشستگان اعلام نمود:استان گلستان در سطح کشور جزء ۷استان اول در احداث خانه مهر بوده و در ۱۵ آبان ۸۹ به بهرداری رسیده و در خانه مهر گلستان پزشک رایگان جهت ویزیت بازنشستگان مستقر می باشدو در آنجا بازنشستگان عزیز می توانند از امکانات کافی نت رایگان و امکانات تفریحی ودوخت کت و شلوار با ۴۰درصد تخفیف و امکانات سالن پذیرائی با ظرفیت ۳۵۰نفر آماده خدمات رسانی به بازنشستگان کشوری و خانواده های آنان می باشد.

وی در ادامه افزود: جهت رفاه حال بیشتر بازنشستگان و موظفین در سال ۹۲( ۵۵۰)نفر به سفرهای تفریحی اعزام شده اند و در سال ۹۳ نیز تازه شروع شده و در اولین گروه ۴۵ نفر ثبت نام نموده اند.و همچنین در سال ۹۲ (۱۲۳۲) نفر از بازنشستگان نیز از وام استفاده نموده اند.

رضا جعفری مدیر بازنشستگی استان در خاتمه افزو.د : امسال به هر نفر از افرادبازنشته به همراه یکنفر از بستگان درجه ۱ مبلغ ۵میلیون ریال هزینه سفر رایگان تعلق می گیرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۵ ب.ظ

دیدگاه