جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در نشست فوق العاده کانونهای بازنشستگی : روسای کانونهای بازنشستگی در کمک رسانی به سیل زدگان اخیرپیشرو و لیست خدمات به نیازمندان واقعی راکنترل کنند

به گزارش البرز گلستان نشست فوق العاده روسای کانونهای بازنشستگی گلستان امروز،صبح با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان   گلریز مدیر خانه مهر و روسای کانونهای استانی و روسای کانونهای مناطق سیل زده   پیرامون سیل اخیر گلستان در خانه مهر برگزارشد.

وی اظهار کرد: حادثه بزرگی بود برای مردم منطقه  وسلام دکتر تقی زاده رییس سازمان بازنشستگی کشوری به تمامی سیل زدگان علی الخصوص بازنشستگان می رسانم

وی گفت صندوق قرار است چند کار کند  سالن مهر و سالن پگاه در اختیار سیل زده گان و تعدادبیش از یک هزار وام به بازنشستگان و روزانه سه هزار صبحانه  از پگاه وروزانه یک هزار پرس غذای گرم از جهانگردی  و ایرانگردی ارسال شود.

جعفری گفت: در این کمک رسانی مقرر شد روسای کانونها در کمک رسانی به سیل زدگان پیشرو باشند و لیست خدمات به نیازمندان واقعی کنترل کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  در ادامه گفت : بانک رفاه برای خانواده ها حدود دوهزار غذای گرم تهیه دیده است .

وی گفت : ما بعنوان  یک شهروند باید همه آستین ها را بالا بزنیم و فرقی بین شهرها وجود ندارد و آن شالله این جریان را مدیریت کنید که مشکلات کمتر حس شود .

جعفری گفت : کمک ها نقدی توسط کانونها با امضا مدیر خانه مهر و ریس شورای عالی بازنشستگان و یک نفر به نمایندگی از کانونها حسابی باز شود تا در جای خاص هزینه شود.

در ادامه یکی از روسای کانون‌ها در باره سیل وارده و خسارت تحمیل شده  مواردی از ابتدای شروع سیل  توضیحاتی دادند.

همچنین مقرر شد کانونهای بازنشستگی  حداقل یکماه از حق عضویت خود را جهت این امر به حساب مشترک واریز نمایند و نمایندگانی  از طرف کانونها به مدیریت بحران معرفی گردند.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۱ ق.ظ

دیدگاه