“دکتر خاکی”فرماندار مرکز حوزه انتخابیه استان گلستان:حضورومشارکت گسترده مردم در انتخابات می تواند دسیسه های دشمنان و بدخواهان را خنثی نماید

البرز گلستان /به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان ،پیش از ظهر امروز دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات مرکز استان به منظور اعلام وصول پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به فرمانداریها در سالن جلسات فرمانداری گرگان تشکیل شد .
“دکتر خاکی”فرماندار مرکز حوزه انتخابیه استان گلستان در این جلسه بیان داشت: باید همه اعضای ستاد و دست اندرکاران به امر انتخابات به وظیفه خطیر خود توجه داشته باشند وبا آمادگی همه برنامه های خود را زیر نظردبیر ستاد پیش ببرند .
وی در ادامه، انتخابات را اصل مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت : همه ما باید در شرایط کنونی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری تلاش کنیم چرا که مشارکت گسترده مردم می تواند دسیسه های دشمنان و بدخواهان را خنثی نماید .
وی به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: هدف ما برگزاری انتخاباتی قانونی ومردمی با حضور گسترده می باشد ونیاز است برنامه ریزی لازم با متولیان آموزشی در جهت حضور رأی اولی ها نیز صورت پذیرد.
خاکی در مورد تجهیز شعب اخذ رأی بیان داشت: بررسی های لازم در خصوص امکانات وتجهیزات شعب اخذ رأی در شهر و روستاها صورت گرفته و باید درجابجایی شعب اخذرأی که دربعضی از نقاط در حال بازسازی و ترمیم می باشند برنامه ریزی در نقظه جایگزین هرچه سریعتر صورت گیرد .
وی در خصوص حضور فعال کارشناسان درامر انتخابات بیان داشت: کشیک انتخابات فرمانداری با آمادگی کامل و بطور دقیق خبرهای واصله از ستاد انتخابات کشور را رصد نماید تا در کمترین زمان نیز به آن پاسخ داده شود .
فرماندار در پایان درمورد آموزش کاربران و اعضای شعب اخذ رأی گفت: همه اعضای شعب اخذ رأی باید با آمادگی لازم کار خود را آغاز نمایند و نیاز است سرفصل های آموزشی مشخص و برنامه ریزی های لازم در جهت مربیان مورد نیازو مکان آموزش هرچه زودتر اقدام گردد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۹ ب.ظ

دیدگاه