ربیعی معاون استاندارگلستان و رئیس برگزاری اولین اجلاس استانی نماز : مبنا و مبداء و مرکزثقل همه موفقیتها نماز است

البرز گلستان/ به گزارش خبرنگار امور نماز خبر البرز گلستان  سومین نشیت کارگروه نماز استان گلستان با حضور مهندس ربیعی معاونت مدیریت انسانی استاندار گلستان ورئیس دبیرخانه اوّلین اجلاس استانی نمازگلستان و قاسم محدی مشاور استاندار و دبیر اقامه نماز استان و مدیران دستگاههای ذیربط جهت برگزاری اولین همایش تجلیل از نماز گلستان در محل سالن شماره ۳استانداری برگزار گردید.

در این نشست مهندس ربیعی معاون استاندارو رئیس  برگزاری اولین اجلاس استانی نماز ضمن اعلام  حضوربیش از ۲میلیون زائرین ایرانی در حرم امام حسین (ع) به عنوان  یک کنگره بزرگ باحضور  اظهار نمود: بعد از ۲۵ سال از صدام دیگر ما با کشور عراق مرزی نداریم و هرکس می تواند برای زیارت کربلا عازم شود.

وی تاکید کرد : این را قدر بدانیم که بواسطه نماز وخلوص شهیدان می باشد که جمهوری اسلامی  مامنی برای مسلمانان شعییان و برادران اهل تسنن شده است .

ربیعی ضمن بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای بالاترین امنیت می باشد و کمک کنید به این امنیت اظهار کرد: الان کشورهای اروپایی و فرانسه  بواسطه عملیات های تروریتسی داعش در امان نیستند و لی ما در کشور ایران امنیت کامل داریم .

رئیس دبیرخانه اوّلین اجلاس استانی نمازگلستان افزود: حضور امت اسلامی در این کنگره بزرگ وعدم بروز هیچ اتفاقی نشان از امنیت بالا می باشد

ربیعی تاکید کرد: ولی می بینید که در خانه امن خدا بواسطه بی تدبیری آل سعود در امن ترین جا  اتفاقاتی می افتد

مهندس ربیعی رئیس دبیرخانه اوّلین اجلاس استانی نمازگلستان در ادامه افزود: مبنا و مبداء و مرکزثقل همه موفقیتها نماز است  .

همچنین در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی نقطه نظرات خود را در باره چگونگی بهتر برگزار نمودن این اجلاس بیان نمودند و در این نشست وظائف دستگاهاه مشخص شد.

لازم به ذکر است اجلاس استانی نماز در ۱۹ دی ماه سال جاری از ساعت ۸صبح در محل تالار فخرالدین اعد گرگانی با حضور نماینده ولی فقیه در      گلستان و استاندار گلستان و مدیران اجرائی استان با سخنرانی یک مهمان کشوری جهت تجلیل ازنمازگزارن و حامیان نماز برگزار می گردد.

 

IMG_0433

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۴ ب.ظ

دیدگاه