توصیه مدیرعامل گازگلستان به استفاده از وسایل گازسوز استاندارد دارای برچسب انرژی با نوع کاربری مشخص

مدیرعامل گازگلستان استفاده از تک شعله جهت گرم کردن خانه مرگ خامش را بهمراه دارد

البرز گلستان/ مهندس صفر علی جمال لیوانی با بیان خبر فوق گفت :بر اثر سهل انگاری و یا عدم آگاهی مردم نسبت به خطرات ناشی از گاز بدلیل رعایت نکردن نکات ایمنی وهمچنین بی توجهی به نوع کاربری وسایل گاز سوز ، گاهاً درطول سال شاهد اتفاقات و حوادث ناگواری برای مشترکین می باشیم که بواسطه آن صدمات بسیار سنگین و ناگواری به هم استانیهای عزیز وارد می شود.

  وی با تاکید بر جدی گرفتن نکات مهم ایمنی بیشتر این حوادث را ناشی از استفاده وسایل گازسوز بدون دودکش منجمله تک شعله به منظورگرم کردن اتاق دانست و افزود: وسایل گرمایشی حتماً باید مجهز به دودکش باشند  تا احتراق حاصله از سوخت گاز به  محیط خارجی منتقل شود.

 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد:متاسفانه بعضاً مشاهده می گردد که مشترکین عزیزاین قضیه را جدی نمی گیرند و برای گرم کردن اتاق از اجاق گاز تک شعله بجای بخاری و سایر وسایل گرمایشی  استفاده می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کاربری اجاق گاز تک شعله جهت پخت غذا معین شده وفاقد دودکش می باشد واستفاده از آن جهت موارد دیگر خطرات زیادی  بهمراه دارد باعث می شود منواکسید کربن از محل خارج نشود وعواقب ناگواری منجمله مرگ خاموش هموطنان عزیز را بهمراه دارد.

  جمال لیوانی ضمن تشکر از مشارکت و همکاری مشترکین  شریف استان گفت :در کلیه شرایط  تاکید ما بر این است که مصرف کنندگان عزیز در تهیه و استفاده از وسایل گاز سوز نهایت دقت را بعمل آورده واز وسایل گاز سوز استاندارد دارای برچسب انرژی  با نوع کاربری مشخص استفاده نمایند

مدیرعامل گازگلستان درخاتمه اظهار داشت:امید واریم هموطنان عزیز به پیامهای ایمنی توجه ویژه ای مبذول داشته تا انشاء ا.. بتوانند بدون بروز هیچگونه حادثه بخوبی از این سوخت پاک بهره مند شوند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴ ق.ظ

دیدگاه