دکتر خاکی فرماندار گرگان:برگزاری یادواره شهدای کربلای۴ درگرگان به منظور بازخوانی وقایع عملیات فوق و پاسداشت فداکاری این بزرگواران درروزهای سخت دفاع مقدس

 فرماندار گرگان  برگزاری یادواره شهدای کربلای ۴ در سوم دیماه در مصلی گرگان برگزار خواهدشد

البرز گلستان/ با حضور فرماندار گرگان،سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،مدیر کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان ،مدیران شهرستان و فرزندان شهدای کربلای۴جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در جهت برگزاری مراسم یادبود شهدای کربلای ۴در فرمانداری گرگان تشکیل شد.

دکتریحیی خاکی”فرماندار مرکز استان و ازجانبازان عملیات کربلای ۴ بیان داشت: قرار است مراسم استانی بمنظور واکاوی،بازخوانی وقایع عملیات فوق و پاسداشت فداکاری این بزرگواران و روزهای سخت دفاع مقدس بصورت استانی و مردمی در گرگان برگزار شود .

فرماندار اظهار: آنچکه باعث شد امروز ما بتوانیم در ایران اسلامی آرام و آسوده زندگی کنیم و کشوری امن را تجربه نماییم چیزی نیست جز فداکاری رزمندگان ،ایثارگران ،آزادگان و شهدای عزیزی که در روزهای جوانی خود تلاش و فداکاری کردند تا ما راحت زندگی نماییم .

خاکی افزود: این مراسم در سوم دیماه در مصلی گرگان برگزار خواهدشد وپنج کمیته از جمله اجرایی،پشتیبانی ،فرهنگی ،ارتباطات و اطلاع رسانی و مستند سازی جهت پیگیری امورات برنامه تشکیل و کارخود را بطور منظم آغاز نموده اند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۴ ب.ظ

دیدگاه