از قهرمان پاراالمپیک آسیایی درهنرستان ۱۵خرداد کردکوی تجلیل شد

کدخبر:۵۷۱۲۴

البرز گلستان/به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س):
از سکینه ذاکری قهرمان پاراالمپیک آسیایی درهنرستان ۱۵خرداد کردکوی تجلیل شد
با حضور مهدی بیدلی معاون فرماندار،شهردار،قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش ، اعضاء شورای اسلامی شهر کردکوی و همراهان از سکینه ذاکری قهرمان پاراالمپیک آسیا درهنرستان ۱۵خرداد کردکوی تجلیل شد.
قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س)گفت: مادران ما بزرگترین پرستاران وتربیت کننده اصیل و توانمند ما هستند و من به مادر سکینه ذاکری که توانست با تربیت چنین فرزندی پله های قهرمانی را طی کند و الگویی برای دیگر دانش آموزان باشد این روز بزرگ را که به نام بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) مزین است تبریک می گویم.
وی درادامه افزود:مدرسه بستر کشف استعداد هوشهای چندگانه است که می توانند با کشف و شناسایی وهدایت در مسیر حقیقی به رشد و تعالی برسند..من کشف این استعداد وهدایت وپشتیبانی در راستای قهرمانی را به همه دست اندر کاران تبریک می گویم.شایسته است شهرستان از این پنجره فرصت در جهت حمایت شخصی از قهرمان و بهره گیری ازآن با کانالهای استانی ومراجع ذیصلاح برای خلق فرصت جدید در حوزه های اجتماعی کوشا باشد.
وی همچنین با اشاره به درس سفید کتب درسی از دبیران ادبیات ودانش آموزان خواست با روش بداهه پردازی نسبت به نوشتن دل نوشته و زندگی نامه قهرمانان با شیوه های علمی نسبت به معرفی و هدایت این دانش آموز در جهت الگو شدن قدم بردارند.
رایجی با اشاره به موضوع در” مسیر لاله ها “یاد واره ۴۰۰۰شهیدفرهنگی و دانش آموزگفت:مدت بیست سال است که کتب درسی درس سفید را ارائه نموده است و دانش آموزان می توانند از شهدای شاخص مدرسه خود بهره بگیرند و با تحقیق و پژوهش بعنوان یک کار پژوهشی خلاقانه دست به کار علمی شهید پژوهی بزنند و آن را در قالب کتاب ارائه نمایند.
درانتها مسئولین با اهداء لوح سپاس وهدیه از سکینه ذاکری قهرمان پاراالمپیک آسیا درهنرستان ۱۵خرداد کردکوی تجلیل کردند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۸ ب.ظ

دیدگاه