عبدالحسینی مدیر کل صداو سیمای استان گلستان:حمایت از بازنشستگان و سالمندان یکی از استراتژی های سازمان صداو سیما می باشد

البرز گلستان/جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان به همراه گلریز مدیر خانه امید و افتخاری مدیر پایگاه خبری البرز گلستان و آذری مدیر رادکان در جهت راستای حمایت از برنامه های بازنشستگان استان امروز دیداری با عبدالحسینی مدیر کل صداو سیمای استان گلستان داشته اند.

عبدالحسینی در این نشست ضمن بیان اینکه بحث حمایت از بازنشستگان و سالمندان یکی از استراتژیهای سازمان صداو سیما می باشد افزود: در یکی دوسال اخیر سازمان رویکردش به همین سمت می باشد بخاط اینکه با توجه به فضا ها و اتفاقاتی که در جامعه امروز افتاده احساس میشودسالمندان و بازنشستگان تقریبا دارند تنها می شوند.

وی یکی از معضلا ت کنونی جامعه امروزی را تک فرزندی و فضای مجازی نام برده که باعث جدا کردن خانواده ها از هم  شده است.

مدیر کل صداو سیمای استان گلستان  با بیان اینکه ما در حال گذر از یک جامعه سنتی به سمت مدرن می باشیم تصریح کرد: .جامعه سنتی که الان در آن قرار داریم به لحاظ فرهنگی  خیلی عقبیم یعنی تکنولوژی که به سرعت وارد کشور شد به لحاظ فرهنگی نتوانستیم به آن سمت برویم و با آن سرعت به آن برسیم

وی تصریح کرد:الان بیشترین بد اخلاقی جامعه در فضای مجاز ی  با آبرو بردن و تهمت و ناروا و…اتفاق می افتد و فضای جامعه ما در هم تنیده شده است و بخشی راما مقصریم و بخشی راخانواده و مدارس  .

وی افزود: بحث مسئله فرهنگی یک مسئله نیست که بگوییم که چرا مطبوعات کار نمی کند چرا که آن یک قسمت کار است.

وی تاکید کرد: الان نسل ماهواره با وجود ۱۷هزار کانال گذشته و اکنون فضای مجازی خطرناک است.و باید سواد رسانه ای جامعه را بالا ببریم و به بچه ها آموزش بدهیم .

وی افزود: در کشور مایک مسئله فرهنگی را تبدیل کردیم به نهادینه شدن در ذهن  و روح جامعه و الان بین دو نسل و یا سه نسل دارد فاصله می افتد.

عبدالحسینی ضمن بیان اینکه بازنشستگان را به لحاظ روحی باید آماده کنیم اظهار کرد: اعتقاد دارم جامعه را باید آماده کنیم و الان ما در برنامه های کوتاه داریم کار می کنیم .

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه