مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان: اراضی شیبدار بخشی از معیشت مردم را تامین می‎کند

 به گزارش گروه کشاورزی پایگاه خبری البرز گلستان توسعه باغات در اراضی شیبدار و رفع تداخلات اراضی و امورات زمین صبح امروز با حضور دکتر افشار معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی  و دکتر مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان و مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار گردید.

مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در این نشست ابتدا اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت قانونی  که در راستای رفع تداخلات اراضی کشاورزی و ملی ایجاد شده ،حل مسائل قوانین موازی می‎تواند بخشی از مشکلات امور اراضی را حل کند.

وی تاکید کرد: استان گلستان نست به استان‎های مجاور در بحث رفع تداخلات امور اراضی اقدامات پرونده ها را باجدیت بالای  انجام داده  و اقدامات برجسته ای انجام شده است واین مهم جای تقدیر و تشکر از مسئولان این بخش دارد.

مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان یادآورشد: با توجه به ظرفیت اراضی شیبدار و اصلاح کاربری قانونی در این راستا ابلاغ شده است و نمی‎توان اراضی شیبدار را بدون مشارکت مردم حل کرد.

مهندس قزلسفلو با اذعا ن به این نکته که ظرفیت  اراضی  شیبدار  بخشی از معیشت مردم را تامین می‎کندتاکید کرد:  ما در استان از نظر اراضی و خاک با محدودیت روبرو نیستیم

وی تصریح نمود: آنچه که ما با آن مشکل داریم بحث محدودیت آب و خشکسالی می باشد.

مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری گلستان در خاتمه عنوان داشت:  طرح اراضی شیبدار به توسعه منابع ملی کمک می‎کند و توسعه پوشش گیاهی و احداث باغی در اراضی شیبدار مشکلات سیل را تا مقدار قابل توجه‎ای جبران خواهد کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه