حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:حضور۵۰۰ناشر از سراسر کشور در ٢۶٠ غرفه نمایشگاه کتاب استان

البرز گلستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۵٠٠ناشر از سراسر کشور در ٢۶٠ غرفه در نهمین نمایشگاه کتاب استان حضور می یابند.

وی با بیان این نکته که در این نمایشگاه ۵٢ هزار عنوان کتاب مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب به مدت ۶روز از ١٢ تا ١٧ آذر در محل نمایشگاه بین المللی دایر است.

حجت السلام فضیلت ضمن اشاره به برنامه های جانبی نمایشگاه، گفت: کارگاه آموزشی با موضوع نقد کتاب، روش های صحیح مطالعه، بررسی آسیب شبکه های اجتماعی، روانشناسی خانه و خانواده، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر از جمله موضوعات کارگاه آموزشی است.

وی راه اندازی ایستگاه قصه گویی و نقاشی برای کودکان و نوجوانان توسط مربیان کانون پرورشی کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه های جانبی نهمین نمایشگاه کتاب استان اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: اگرچه موضوعات کارگاه با عنوان برنامه جانبی نامگذاری شده اما بخش اعظمی از آنها می تواند هدف اصلی قرار گیرد.

وی به حضور کودکان برای ایجاد بستر فرهنگ مطالعه تاکید کرد و گفت: نیاز است تا حضور کودکان در نمایشگاه کتاب را جدی تر از همیشه تلقی کنیم چراکه میزان تاثیرگذاری در این سنین بسیار زیاد است.

حجت الاسلام فضیلت بابیان این نکته که ٣٠ درصد تخفیف شامل کتابهای ارائه شده در نمایشگاه است، افزود: ١٠ درصد از سوی ناشر و ٢٠ درصد یارانه به این تخفیف تعلق می گیرد که از طریق خرید بن کتاب تخفیف مورد نظر اعمال خواهد شد.

وی در توضیح میزان خرید بن کتاب، گفت: افراد عادی تا مقطع دیپلم ٣٠هزار تومان، کاردانی تا کارشناسی ۵٠ هزارتومان، کارشناسی ارشد ٨٠ هزار تومان و مقطع دکترا تا ١٠٠ هزار تومان بن می توانند خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: علاقمندان از طریق مراجعه به غرفه بانک مستقر در محل نمایشگاه با ارائه کارت ملی می توانند بن کتاب را دریافت کنند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۳ ب.ظ

دیدگاه