سردار دادگرفرمانده انتظامی استان گلستان :هفته ناجا هفته پاسداشت امنیت است /فلسفه وجودی نیروی انتظامی در خدمت به مردم است

کدخبر:۵۴۹۶۳

فلسفه وجودی نیروی انتظامی در خدمت به مردم است / هفته ناجا، هفته گرامیداست تامین کنندگان امنیت جامعه است
به گزارش  البرز گلستان خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سعید دادگر” در جلسه کارگروه تخصصی بزرگداشت هفته نیروی انتظامی که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و نمایندگان ادارات و سازمان ها در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: امنیت، مقوله ای پیچیده و یک نیاز همگانی است که برای حفظ آن باید شبانه روز تلاش کرد.
وی افزود: نیروی انتظامی در لبه برخورد با آسیب های اجتماعی قرار داشته و با تمام توان در راستای مقابله با جرایم و تامین نظم و امنیت تلاش می کند لیکن برای انجام هرچه بهتر این ماموریت خطیر نیاز به حمایت همه دستگاه های متولی و آحاد شهروندان دارد.
فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه ۲۰ درصد از تماس های حاکمیتی مردم با نیروی انتظامی است، گفت: این حجم از تماس های مردمی نشان دهنده وسعت کار و حجم بالای ماموریت های پلیس می باشد.
سردار دادگر خاطرنشان کرد: امنیت، یک محصول است که برای تولید آن مجموعه ای از دستگاه ها و نهادها باید پای کار بوده و با برنامه ریزی منسجم و اقدامات جهادی برای انجام آن در میدان حضور داشته باشند.
وی در پایان با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا، تصریح کرد: هفته ناجا به نوعی هفته پاسداشت امنیت است چرا که بدون امنیت، هیچ فعالیتی در جامعه امکان پذیر نخواهد بود.

قدردان تلاش های مجاهدانه نیروهای انتظامی هستیم

در ادامه این جلسه، ” احسان مکتبی” معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ضمن تقدیر از زحمات سربازان جان بر کف ولایت در نیروی انتظامی، گفت: همه ما به وجود پلیس اسلامی در جامعه افتخار کرده و قدردان تلاش های مجاهدانه آنان هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: کار پلیس بسیار حساس بوده و نیروهای خدوم انتظامی همواره در معرض قضاوت مردم هستند.

مکتبی از نمایندگان ادارات و سازمان ها و دستگاههای دولتی خواست با توجه به درپیش بودن برنامه های هفته ناجا بر همکاری و مساعدت در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های این هفته تاکید کرد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶ ق.ظ

دیدگاه